برگزاری اردوی آموزشی و تربیتی برای ۳۰۰ زن سرپرست خانوار در قائمشهر

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) قائمشهر گفت: اردوی آموزشی و تربیتی برای ۳۰۰ زن سرپرست خانوار زیر پوشش در روستای قراخیل این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ابوالحسن رنجبر رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) قائمشهر با اشاره به برگزاری اردوی آموزشی و تربیتی برای ۳۰۰ زن سرپرست خانوار در این شهرستان، گفت: آموزش موجب یادگیری افراد شده و در نهایت به منتج به انتخاب درست در زندگی خواهد شد.

او افزود: کمیته امداد بر اساس رسالت خود با تمرکز بر حمایت به نیازمندان از طریق معیشتی، اشتغال، درمان و فرهنگی نسبت به توانمند سازی نیازمندان اقدام می‌کند.

رئیس کمیته امداد قائمشهر با بیان اینکه هم افزایی و استفاده از ظرفیت سایر سازمان‌ها در ارائه خدمات به نیازمندان از دیگر روش‌های خدمت است، گفت: در همین راستا با همکاری بسیج شهرستان، مرکز نیکوکاری قراخیل یک دوره اردوی آموزشی و تربیتی را در روستای قراخیل با موضوع سبک زندگی برگزار شد.

او افزود: در این اردوی یک روزه مهارت‌های زندگی، تکیه بر استعداد، سخت کوشی و تلاش برای رسیدن به هدف، کسب و کار بهتر از طریق ایجاد اشتغال زود بازده با مددجویان گفت و گو شد.

رئیس کمیته امداد قائمشهر گفت: در قائمشهر ۹ هزار و ۷۰۰ نفر زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستتند.

انتهای پیام/س

برگزاری اردوی آموزشی و تربیتی برای زنان سرپرست خانوار در قائمشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار