رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره):

امسال بیش از یکصد هزار شغل کوچک و خانگی ایجاد خواهیم کرد

مخبر گفت: امسال بیش از یکصد هزار شغل کوچک و خانگی ایجاد خواهیم کرد و در بخش‌های دانش‌بنیان هم به همین شکل است.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در آیین رونمایی و پذیره‌نویسی فرا صندوق ستارگان اولین فراصندوق کشور در بازار سرمایه اظهار کرد: امروز کمک به این حوزه کمک به یک شهر، جریان و یا معاونت خاصی نیست بلکه کمک به تمام کشور است.

او با بیان اینکه ما در جبهه‌های مختلفی با دشمن مواجه هستیم و در جا‌هایی دشمن مایوس شده که ما را دچار آسیب کند، ادامه داد: بوش پسر رئیس جمهور وقت آمریکا هر بار گزینه‌های نظامی روی میز است را مطرح می‌کرد، ولی با قدرت ایران نه اوباما و نه ترامپ دیوانه ایران را تهدید نظامی کرده‌اند و در جنگ هشت ساله هم دشمن وقتی دید که نمی‌تواند کاری انجام دهد قطعنامه ۵۹۹ را امضا کرد.

مخبر با بیان اینکه تا زمانی که بر روی هر بخش به نقطه بازدارندگی نرسیم تعامل و مذاکره هیچ نتیجه‌های نخواهد داشت، گفت: ما هنوز در بخش اقتصادی دچار آسیب هستیم و معیشت مردم هم نقطه آسیب کشور است.

او ادامه داد: اگر معیشت آن‌ها را حل نکنیم امکان اینکه دشمن فشار اقتصادی را کمتر کند یک ساده‌انگاری است.

مخبر با بیان اینکه کشور ما پتانسیل‌های زیادی را دارد و با سرعت می‌توانیم در این خصوص پیشرفت کنیم، خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام فعالیت‌های خرد و دانش‌بنیان بسیاری داشته است که مزیت‌هایی محسوب می‌شوند.

او با بیان اینکه ستاد اجرایی از اقشار تحصیل‌کرده برای پیشبرد اقدامات استفاده می‌کند، افزود: ستاد اجرایی روزانه یکصد طرح کوچک و خرد با ۳۰۰ اشتغال ایجاد می‌کند که همه آن نیز مشخص است.


بیشتربخوانید: اولویت ستاد اجرایی احیای بنگاه‌های اقتصادی تعطیل است


مخبر گفت: امسال بیش از یکصد هزار شغل کوچک و خانگی ایجاد خواهیم کرد و در بخش‌های دانش‌بنیان هم به همین شکل پیش می رویم.

مخبر با بیان اینکه ما در حوزه استارت آپ و دانش‌بنیان اقدامات خوبی را تاکنون انجام داده‌ایم، تاکید کرد: امیدواریم دیگر بخش‌ها و دستگاه‌ها هم در این حوزه کمک کنند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بیان اینکه در این اقدام فراصندوقی کمیته امداد امام خمینی، آستان قدس رضوی، دانشگاه آزاد و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همکاری لازم را داشته‌اند، گفت: البته تا زمانی که نتوانیم کشور را به لحاظ اقتصادی به نقطه مطلوب و بازدارنده‌ای برسانیم نمی‌توانیم در مذاکرات اقدامات مثبتی داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار