نمایشگاه عکس با عنوان دو سال سفر دو سال عکاسی در رشت گشایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: نمایشگاه عکس با عنوان دو سال سفر دو سال عکاسی از آثار افشین سیگما در نگارخانه الهی شهر رشت پذیرای علاقمندان است.

او با بیان اینکه، این نمایشگاه حاصل ۱۸ هزار کیلومتر رانندگی و سفر عکاس به ۱۴ استان کشور در دو سال گذشته است، افزود: از بین تمامی تصاویر ثبت شده، ۲۴ عکس که به نوعی بیانگر طبیعت، معماری و سبک زندگی این مناطق است برای نمایش انتخاب شد و تکیه اصلی عکاس بر انتقال حس لحظه در زمان ثبت تصاویر با هدف نشان دادن زیبایی زندگی بشر در کنار طبیعت و یا شاید برعکس بوده است.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان تصریح کرد: نمایشگاه دو سال سفر دو سال عکاسی از ۸ تا ۱۴ آذرماه در نگارخانه الهی شهر رشت، گلسار، بلوار گیلان، خیابان ۱۸۸، پلاک ۸برای تماشای علاقمندان به هنر عکاسی دایر است.

افشین سیگما متولد سال ۱۳۷۳ شهر رشت است و او فعالیت هنری خود را از سال‌ها قبل با گرافیتی آغاز و سپس با عکاسی دنبال کرد.

گرافیتی یا دیوارنگاری به تصویر کردن نقش‌ها، اشکال، حرف‌ها، نشانه‌ها، نمادها، الگو‌ها و کلمه‌ها بر روی دیوار‌ها یا هر مکان عمومی که بتوان از آن به عنوان مکانی برای نوشتن، نقاشی، کنده‌کاری و خط‌کشی کردن استفاده کرد.

 

انتهای پیام / ق 

 

برپایی نمایشگاه دو سال سفر دو سال عکاسی در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.