صهیونیست‌های تندرو به نماینده عرب کنست حمله کردند

صهیونیست‌های افراطی یک نماینده عرب در پارلمان رژیم صهیونیستی حمله کردند و او را کتک زدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، صهیونیست‌های افراطی روز شنبه به احمد الطیبی، یکی از نمایندگان عرب در کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی، نزدیک شهر تل‌آویو حمله کردند و او را کتک زدند.

او در حساب کاربری توییتر خود نوشت: تندرو‌های اسرائیلی به من در حین شرکت در یک نشست فرهنگی در شهر «رمات هشارون» نزدیک تل‌آویو حمله کردند.

این نماینده عرب افزود: در حین شرکت در این نشست فرهنگی تندرو‌های اسرائیلی با چوب به سرم زدند و در زمان خارج شدن نیز شن و خاک بر سرمن ریختند. این اتفاق نتیجه اقدامات تحریک‌آمیز مستقیم بنیامین نتانیاهو (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) است.

بر اساس پستی که در صفحه فیس‌بوک الطیبی منتشر شد: تندرو‌های اسرائیلی او را «قاتل تروریست و حامی شهدا» توصیف کردند.

الطیبی در واکنش به حمله تندرو‌های صهیونست گفت: «صدای ما، موضع ما و حل عادلانه مسئله ما (آرمان فلسطین) را در همه جا می‌شنویم.. تندرو‌ها و حامیان آنان هرگز نمی‌توانند ما را از مبارزه بازدارند.»

از سوی دیگر ایمن العوده، رئیس فهرست نمایندگان عرب در کنست رژیم صهیونیستی، در حساب توییتر خود نوشت: اتفاقی که روز شنبه برای الطیبی در رمات هشارون رخ داد نتیجه اقدامات تحریک‌آمیز به ریاست بنیامین نتانیاهو است.

او در ادامه نتانیاهو را «بیمار روانی و بسیار خطرناک» توصیف و تاکید کرد نخست وزیر رژیم صهیونیستی عامل ترویج نفرت و خشونت است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار