در #تهران_ما پیگیری شد؛

شناسایی تمام معابر تهران جهت هوشمند سازی پارک حاشیه‌ای

#تهران_ما موضوع نصب تابلو پارک هوشمند در معابر منطقه ۲ تهران را پیگیری کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شهروندان با ارسال پیامکی به بخش #تهران_ما باشگاه خبرنگاران جوان  نوشت: چرا در مقابل خانه من که که پارکینگ ندارد تابلو پارک هوشمند حاشیه ای نصب شده است؟

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲ تهران پاسخ داد؛

امیر حسین حیدر نیا معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲ تهران در گفت‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در حال حاضر از ۱۴ هزار و ۴۰۰ فضای پارک پیش‌بینی شده جهت اجرای طرح مدیریت پارک هوشمند حاشیه‌ای، بیش از ۸ هزار فضای پارک به شکل هوشمند کنترل می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲ تهران افزود: تمام معابر منطقه تهران جهت هوشمند سازی پارک حاشیه ای شناخته شده است و این اقدام با ساعت ها کار کارشناسی شده انجام شده است.


بیشتر بخوانید: مخدوش کردن پلاک مانع دریافت عوارض پارک حاشیه‌ای نمی‌شود/ ارسال پیامک اخطار برای مالکان خودرو‌های پلاک مخدوش 


حیدر نیا ادامه داد: بعضی از افراد تمایل دارند که وسیله نقلیه خود را در مقابل محل کسب و کار خود پارک کنند و از این با مقاومت هایی سعی دارند هزینه آن را پرداخت نکنند.

او تصریح کرد: اگر مالکانی با مشکل پارکینگ مواجه هستند (در سند آن‌ها پارکینگ وجود ندارد) مراتب را اعلام کنند تا ما موضوع را در کمیته های تخصصی خود بررسی کنیم و در صورت لزوم آن را اصلاح کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار