تمام مدارس استان اصفهان فردا باز است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از کاهش شاخص آلودگی هوا با ورود موج بارشی به استان خبر داد و گفت: تصمیمی مبنی بر تعطیلی مدارس در روز دوشنبه نداریم و تمامی مقاطع تحصیلی دائر هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به بازگشایی مدارس بعد از چند روز استمرار هوای آلوده در اصفهان، اظهار داشت: فردا دوشنبه یازدهم آذر ماه تمامی مقاطع تحصیلی دائر هستند.

او افزود: طبق پیش‌بینی هواشناسی موج بارشی از فردا وارد استان شده و از غلظت آلاینده‌های هوا کاسته خواهد شد و دانش‌آموزان طبق روال گذشته بر سر کلاس‌های خود حضور خواهند یافت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه از ابتدای هفته گذشته شاهد تداوم آلاینده‌ها بر روی استان بودیم، گفت: به علت ورود جبهه سرد و عدم وزش باد، شرایط انباشت آلایندگی هوا بر روی استان فراهم بود.

او تصریح کرد: از امشب غلظت آلاینده‌ها با ورود موج بارشی کاسته می‌شود و شاخص آلودگی هوا به مراتب نسبت به روز‌های گذشته کاهش خواهد داشت.

شیشه‌فروش ادامه داد: به شهروندان توصیه می‌شود برای کاهش آلودگی در سطح استان از تردد غیر ضروری در شهر خودداری کنند، به جای استفاده از خودرو‌های تک سرنشین از وسایل عمومی حمل و نقل استفاده کنند و همچنین کارت معاینه فنی خودرو دریافت کنند تا بتوانیم از افزایش آلاینده‌ها جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ذتتنرن
۲۱:۲۳ ۱۰ آذر ۱۳۹۸
کارتون به شدت اشتباهه...هوا به شدددت آلودس
با یه روز تعطیل کردن و نکردنم کاری درست نمیشه...قشنگ تا آخر هفته رو تعطیل کنید و بگید مردم برن بیرون از شهر یکم تا وضعیت به حالت عادی برگرده
آخرین اخبار