تأمین مسکن مورد نیاز جامعه جوان در دستور کار قرار گیرد

استادار چهارمحال و بختیاری گفت: تأمین مسکن مورد نیاز جامعه جوان این استان در دستور کار مسئولان مرتبط قرار گیرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان با اشاره به توجه دولت تدبیر و امید به حوزه جوانان اظهار داشت: تأمین مسکن مورد نیاز جامعه جوان این استان در دستور کار مسئولان مرتبط قرار گیرد.

او افزود: برای تأمین مسکن مورد نیاز جوانان استان کارگروهی با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری، مدیرکل ورزش و جوانان، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و نماینده سازمان‌های مردم نهاد (سمن‌ها) تشکیل و فعال شود.

عباسی اضافه کرد: زمین‌های مازاد دستگاه‌های دولتی در سراسر استان را شناسایی و برای احداث مسکن ویژه جوانان در اختیار راه و شهرسازی و بنیاد مسکن قرار گیرد.

او ادامه داد: تأمین مسکن جوانان چهارمحال و بختیاری باید جداگانه از طرح اقدام ملی مسکن دنبال و اجرایی شود.

عباسی گفت: فرمانداران شهرستان‌های ۱۰ گانه چهارمحال و بختیاری موظفند سهم شهرستان‌های خود از طرح اقدام ملی مسکن، طرح تأمین مسکن محرومان روستایی و طرح تأمین مسکن جوانان را پیگیری و مطالبه کنند.

او افزود: هنگام طرح‌های پژوهشی مرتبط با حوزه‌های مختلف به ویژه بخش جوانان باید راهکار‌های پیشنهادی علمی ارائه شود.

عباسی اضافه کرد: این استان در حوزه گیاهان دارویی و دارو‌های گیاهی توانمندی بسیار بالایی دارد و می‌تواند یک برند در این بخش باشد.

او ادامه داد: توجه به موضوع اشتغال جوانان باید اولویت اصلی برنامه‌های دستگاه اجرایی قرار گیرد.

عباسی گفت: همکاری تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری برای رفع مشکل جوانان در حوزه‌های مختلف ضرورت و اولویت دارد.

انتهای پیام/ف

زمین‌های مازاد دستگاه‌های دولتی برای احداث مسکن جوانان شناسایی شود

برچسب ها: استانداری ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار