جریمه ۲۰ نانوایی متخلف در همدان

رئیس اتحادیه نانوایان همدان گفت: تا کنون ۲۰ نانوایی برای کم فروشی و عدم رعایت مسائل بهداشتی در همدان جریمه نقدی شده اند.

جریمه ۲۰ نانوایی متخلف در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ابوذر گل محمدی، رئیس اتحادیه نانوایان همدان گفت: در طول گشت مشترک اتاق اصناف با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از ۱۲۷ نانوایی به صورت اتفاقی، ۲۰ نانوا به علت عدم توجه به اخطار‌ها جریمه نقدی شدند.

او با اشاره به فعالیت ۵۸۷ واحد انواع نانوایی در همدان اضافه کرد: از زمانی که کم فروشی نانوایان در همدان محرز شد، بارزسی‌ها به صورت متداوم انجام شده و با واحد‌های کم فروش برخورد قانونی شده است.

رئیس اتحادیه نانوایان همدان در ادامه گفت: پس از صدور چندین مرحله اخطار، با مشاهده تخلف در نانوایی‌ها جرائم نقدی از چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تا هشت میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بسته به تخلف نانوا برای این واحد‌ها ثبت شده است.

او با اعلام نارضایتی از مبلغ دریافتی برای نان تأکید کرد: نرخ مصوب از سوی دستگاه‌های حاکمیتی بوده و نانوایان موظف به تبعیت از این دستور هستند و در صورت مشاهده تخلف برخورد قانونی در انتظار متخلفان است.

گل محمدی از کاهش دو تا ۱۰ گرمی وزن نان در همدان اعلام نارضایتی کرد و افزود: این کاهش وزن اصلا به نفع مردم نبوده و باید به صورت جدی‌تر پیگیری شود.

انتهای پیام/ ش

۲۰ نانوایی متخلف در همدان جریمه شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.