مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۱۱ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سرگرد شهرام طولابی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: ماموران پلیس اطلاعات شهرستان بافق با اطلاع از احتکار مقادیر زیادی شکر از سوی ۲ نفر در ۲ انبار جداگانه، موضوع شناسایی و صحت و سقم آن را در دستور کار قرار دادند.

او افزود: ماموران پلیس اطلاعات با اقدامات پلیسی، هر دو نفر و انبار آن‌ها را شناسایی و با راه اندازی گشت مشترک با بازرسان اداره صمت و با هماهنگی مقام قضایی از انبار‌ها بازرسی کردند.

سرگردطولابی نژاد تصریح کرد: در بازرسی از انبار‌ها در مجموع ۱۱ تن شکر تنظیم بازار احتکار شده کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق با اشاره به این که کارشناسان، ارزش ریالی شکر‌های کشف شده را بالغ بر ۴۱۸ میلیون ریال برآورد کرده اند، خاطر نشان کرد: شکر‌های کشف شده تحویل بازرسان اداره صمت و متهمان نیز دستگیر شدند.

کشف ۲۸۳ کیلو تریاک از قاچاقچیان در میبد

سرهنگ سید محمدطاهر موسوی گفت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر میبد با انجام کار اطلاعاتی متوجه شدند قاچاقچیان قصد انتقال یک محموله موادافیونی از شرق کشور به پایتخت را دارند که رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او با اشاره به تشکیل ۲ تیم عملیاتی و کنترل محور‌های مواصلاتی افزود: ماموران با رصد دقیق اطلاعاتی خودروی پژو مربوط به قاچاقچیان را در جاده میبد-اردکان مشاهده و دستور ایست را صادر کردند، اما راننده بدون توجه به فرمان پلیس از محل متواری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد تصریح کرد: ماموران در یک عملیات ضربتی و تعقیب و گریزی، خودرو را متوقف و ضمن دستگیری ۳ نفر از سوداگران مرگ، ۲۸۳ کیلو تریاک کشف کردند.

سرهنگ موسوی گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و قاچاقچیان پس از بازجویی به دادسرا معرفی و با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

توقیف محموله موادافیونی در خاتم

سرهنگ غلامرضا کشوری فرمانده انتظامی شهرستان خاتم گفت: ماموران پلیس شهرستان خاتم با انجام کار اطلاعاتی مطلع شدند قاچاقچیان قصد انتقال یک محموله موادافیونی از جنوب کشور به یزد را دارند که بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود:  تیمی از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان به محور نیریز - خاتم  اعزام و پس از رصد دقیق اطلاعاتی خودروی پژو حامل این محموله را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم افزود: ماموران پلیس در بازرسی انجام شده ۱۵۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک را کشف و یک قاچاقچی را دستگیر و به دادسرا معرفی کردند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: مواد مخدر ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.