معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر اراک؛

دشمن دنبال گسترش یاس و نا امیدی از آینده انقلاب اسلامی است

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش رسانه انقلابی در اراک را راهبرد دشمن عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در  همایش رسانه انقلابی در کانون بسیج جوانان اراک گفت: ناکارآمد جلوه دادن نظام دینی، بحرانی نشان دادن شرایط کشور و گسترش یاس و نا امیدی از آینده انقلاب اسلامی سه راهبرد دشمن در تضعیف نظام است که رسانه‌ها باید به خوبی این مهم را در جامعه تشریح و تبیین کنند.



دشمن دنبال گسترش یاس و نا امیدی از آینده انقلاب اسلامی است

سردار رمضان شریف با بیان اینکه سواد رسانه‌ای در بخش‌های مختلف جامعه حتی در بین نخبگان و اصحاب رسانه مورد بی‌مهری واقع شده اضافه کرد: دشمنان نظام اسلامی از این مهم در راستای اجرای توطئه‌های مختلف در جامعه ایران اسلامی استفاده کرده‌اند.

او توطئه‌های دشمن در جریان سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین را برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده عنوان و اضافه کرد: تخریب بانک‌ها و فروشگاه‌های مجهز نمی‌تواند به طور آنی انجام شود که این مهم نشان از توطئه از پیش تعیین شده دشمن است.

دشمنان نظام اسلامی با استفاده از فضای مجازی مسائل داخلی کشور را بزرگ‌نمایی می‌کنند

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمنان نظام اسلامی و استکبار جهانی با استفاده از ظرفیت رسانه، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مشکلات و مسائل داخلی کشور را بزرگ‌نمایی کرده و اقشار مختلف جامعه به‌خصوص جوانان و نوجوانان را به اعتراض تشویق می‌کنند و از آنجایی که سواد رسانه آنچنان که باید در جامعه ما آموزش داده نشده، عده‌ای به کف خیابان‌ها آمده و مشکلاتی برای امنیت جامعه ایجاد می‌شود.

او ادامه داد: امروز دلسوزتر از مقام معظم رهبری برای مردم و سربلندی این کشور کسی وجود ندارد و تاسف بار است برخی اوقات برخی افرادی دم از حقوق ملت می‌زنند که بزرگترین آسیب‌ها را به کشور و ملت ایران وارد کرده‌اند.

  سواد رسانه‌ای  باعث می‌شود، مردم پیام و اهداف دشمنان را به خوبی تشخیص دهند

سردار رمضان شریف تصریح کرد: توجه ویژه به سواد رسانه‌ای و آموزش راهبرد‌های این مهم باعث می‌شود، مردم پیام و اهداف دشمنان را به خوبی تشخیص داده و نه‌تن‌ها در امتداد خواسته‌های آن‌ها حرکت نکنند، بلکه با تمام قوا از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی و ولایت فقیه پشتیبانی کنند.

او تاکید کرد: اگر چه پخش فرآیند رسیدگی به پرونده‌های مفسدان اقتصادی از رسانه ملی می‌تواند گامی در راستای انعکاس عدالت اجتماعی در جامعه باشد، اما این مهم باید با سازوکاری علمی و منطقی در جامعه منعکس شود، در غیر این‌صورت نا امیدی را در جامعه باعث می‌شود.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز گفتمان امام راحل با عنوان محور مقاومت در منطقه و جهان پذیرفته شده و رسانه‌ها وظیفه دارند نسبت به تبیین این مهم گام‌های اساسی بردارند چرا که دشمن با تمام قوا بر علیه این گفتمان مقدس وارد عرصه شده است.

او با بیان اینکه ترامپ دست‌یابی به نفت را تنها هدف آمریکا از وراد شدن به منطقه خاورمیانه عنوان کرد ادامه داد: دشمنی آمریکا بر علیه ملت ایران به این دلیل است که پیروزی انقلاب اسلامی بساط استکبار حضور بیش از هزار و ۳۰۰ مستشار امریکایی را از ایران اسلامی برچید.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.