مسئول امور مجامع وزارت ورزش و جوانان:

در کمیته تحقیق از کاندیدا‌های ریاست فدراسیون دوومیدانی حق رای ندارم

مستحجاب الدعوه گفت: من در کمیته تحقیق و تفحص از کاندیدا‌های ریاست فدراسیون دوومیدانی حق رای ندارم.

مهدی مستجاب الدعوه مسئول امور مجامع وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه برای کاندیدا شدن در انتخابات فدراسیون دوومیدانی نباید از سمتش در وزارتخانه استعفا کند، اظهار کرد: هیچ قانون مدون و مشخص مصوب مجلس و هیئت وزیران این حق را سلب نمی‌کند که در انتخابات فدراسیون‌ها نامزد نشوم. البته من از قانون تمکین می‌کنم، اما ابلاغی در این زمینه دریافت نکردم تا از سمت خود استعفا کنم.  

او درباره اینکه در کمیته تحقیق و تفحص از کاندیدا‌های فدراسیون دوومیدانی حضور دارد و این موضوع با کاندیدا شدنش منافات ندارد، گفت: نه من در این کمیته حق رای ندارم و افرادی که شائبه‌ای برایشان ایجاد شده است با مطالعه آئین نامه به این موضوع پی می‌برند که خارج از عرف و قانون عمل نکردم.  

مسئول امور مجامع وزارت ورزش و جوانان درباره حضور اسبقیان در کمیته تحقیق و تفحص انتخابات فدراسیون دوومیدانی تصریح کرد: اسبقیان به عنوان مسئول  امور مشترک فدراسیون‌ها در جلسه کمیته تحقیق و تفحص حضور پیدا نمی‌کند. من مسئول امور مجامع فدراسیون‌ها هستم و  اطلاعات را جمع آوری می‌کنم و اعضای کمیسیون به مجامع انتخاباتی دعوت می‌کنم.  

او درباره زمان تشکیل کمیته تحقیق و تفحص کاندیدا‌های انتخابات فدراسیون دوومیدانی بیان کرد: با توجه به اینکه مجمع سالیانه پرورش اندام و ورزش‌های رزمی این هفته برگزار می‌شود به همین علت درگیر برگزاری این مجامع هستیم و کمیته تحقیق و تفحص کاندیدا‌های فدراسیون دوومیدانی هفته آینده برگزار می‌شود.  


بیشتر بخوانید: وزارتی‌ها به انتخابات دوومیدانی ورود کردند


انتهای پیام/ 

اظهارات کاندیدای انتخابات ریاست دوومیدانی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار