بسته اخبار حوادث دوشنبه یازدهم آذر ۹۸ را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (دوشنبه یازدهم آذر ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مرگ کارگر ساختمانی براثر سقوط از ارتفاع

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: کارگر ساختمانی به علت سقوط در ارتفاع از بالای داربست فلزی جان خود را از دست داد.

سرهنگ ابراهیم عرب زاده افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سقوط فردی از ساختمان در حال ساخت، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: در بررسی‌های مشخص شد کارگر ۲۹ ساله هنگام کار در ارتفاع، از بالای داربست فلزی به علت نامعلومی به پایین سقوط کرده است.

فرمانده انتظامی بوشهر بیان کرد: مصدوم با کمک عوامل امدادی به بیمارستان تامین اجتماعی منتقل شد اما به علت شدت جراحات فوت کرد.

تصادف در جاده آبپخش- برازجان یک قربانی گرفت

رئیس پلیس راه استان بوشهر، گفت: بر اثر برخورد نیسان وانت با کامیون ولوو در جاده آبپخش- برازجان یک نفر کشته شد.

سرهنگ جابر پاپری افزود: مأموران از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، از وقوع یک فقره تصادف رانندگی در این جاده آبپخش- برازجان محدوده میدان تره بار مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

او ادامه داد: ماموران پس از رسیدن به محل حادثه متوجه شدند یک دستگاه خودرو نیسان وانت با یک دستگاه کامیون ولوو برخورد کرده که سرنشین خودرو نیسان وانت مصدوم و به بیمارستان منتقل شده که بر اثر شدت جراحات در آنجا فوت کرده است.

رئیس پلیس راه استان بوشهر با بیان اینکه علت وقوع این سانحه رانندگی در دست بررسی است، از رانندگان خواست که از سرعت غیرمجاز و انحراف ناگهانی پرهیز کنند و در صورتی که احساس خستگی و خواب آلودگی کردند در مکان مناسبی استراحت کنند.

توقیف ۵ میلیارد ریال تخمه قاچاق!

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف یک دستگاه تریلی حامل تخمه آفتابگردان قاچاق به ارزش بیش از پنج میلیارد ریال در کنگان خبر داد.

سرهنگ حیدر سوسنی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان کنگان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در جلو پلیس راه کنگان – بوشهر، به یک دستگاه تریلی مشکوک شدند و پس از بازرسی از آن، ۱۷ هزار و ۶۲۰ کیلو گرم تخمه آفتابگردان قاچاق بدون مدارک گمرکی کشف کردند.

او ادامه داد: راننده خودرو قصد داشت، کالا‌ها را به خارج از استان انتقال دهد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: طبق نظر کارشناسان مربوط ارزش کالای کشف شده پنج میلیارد و ۲۸۶ میلیون ریال برآورد شده است و در این زمینه یک متهم دستگیر شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.