جدیدترین رنکینگ باشگاهی فوتبال جهان؛

ذوب آهن در صدر برترین تیم‌های ایرانی ایستاد

تیم ذوب آهن اصفهان در جدیدترین رتبه بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان، رتبه اول ایران را در اختیار دارد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در جدید‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان که امروز (دوشنبه ۱۱ آذر) از سوی سایت "کلاب‌ورلد‌رنکنیگ" اعلام شده است، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با کسب ۳۲۷۳ امتیاز  و با ۵ رده صعود در رتبه  ۲۱۷ جهان و نخست ایران قرار گرفت.

پس از ذوب آهن اصفهان، تیم فوتبال استقلال تهران با ۳۲۶۷ امتیاز و ۱۳ پله صعود در رده ۲۱۹ جهان  و دوم ایران،و پرسپولیس با ۶ پله سقوط و کسب ۲۹۴۵ امتیاز در رده ۲۴۶ جهان در رتبه سوم ایران قرار گرفته اند.

تیم‌های سپاهان، پدیده شهر خودرو، صنعت نفت و فولاد در رده‌های بعدی قرار دارند.
براساس این رده بندی جایگاه سه تیم اول جهان تغییری نداشته است و تیم بارسلونا با ۱۵۹۳۴ امتیاز همانند رده بندی قبل، در صدر جدول قرار دارد. پس از آبی و اناری پوشان، لیورپول ۱۴۴۶۳ امتیازی در رتبه دوم جای گرفته و ریور پلاته با ۱۳۳۳۸ امتیاز در رتبه سوم جهان ایستاده است.


بیشتر بخوانید: 

واکنش باشگاه تراکتور به کنار گذاشتن مهاجم ملی پوش

گل شجاع خلیل زاده در رده دوم برترین گل فصل لیگ قهرمانان


انتهای پیام/

ذوب آهن در صدر فوتبال باشگاهی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۱۲ آذر ۱۳۹۸
واقعا دوست دارک بدونم این رتبه بندی ها بر چه اساسییه مثلا ذوب آهن دو سال آب خوش از گلوش پایین نرفته چطور صدر جدوله تا پرسپولیس که 3 سال قهرمان ایران شده و الانم با صدر اختلاف زیادی نداره چقدر توی این سه سال امتیاز داشته که به این راحتی سقوط میکنه بیشتر به نظر میرسه هدف این رنکینگ روحیه دادن به طرفدارای تیمهایی باشه که قهرمانی نمیگیرند و طرفداراشون نیاز به انگیزه دارند
آخرین اخبار