رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان ایلام عنوان کرد؛

انجام بیش از۵۸ هزار مورد بازرسی از اماکن عرضه فراورده‌های خام دامی در ایلام

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی استان ایلام از انجام بیش از ۵۸ هزار مورد بازرسی از اماکن عرضه فراورده‌های خام دامی در هشت ماهه سال جاری در استان ایلام خبر داد.

انجام بیش از۵۸ هزار مورد بازرسی از اماکن عرضه فراورده‌های خام دامی در ایلام

دکتر بشاره صیفی رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ,گفت: طی بازدید‌های مستمر توسط ۱۳ اکیپ نظارتی و بازرسی بر مراکز عرضه فروارده‌های خام دامی در سطح استان ایلام در هشت ماهه سال جاری بیش از ۵۸ هزار مورد از اماکن عرضه فراورده خام دامی شامل قصابی‌ها، کبابی‌ها و لبنیاتی‌ها بازدید صورت گرفته که از این تعداد ۲۶۴ مورد به مراجع قضایی معرفی گردید.

او ادامه داد: با دستور مقام محترم قضائی ۴۵ مورد از موارد معرفی شده به دادسرا پلمپ گردیده است.

صیفی افزود: در بازدید‌های انجام شده در این مدت میزان ۶ هزار و ۷۰۰ کیلو از فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی و تاریخ گذشته ضبط و امحا شد.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی استان ایلام بیان کرد: یکی از وظایف اساسی دامپزشکی تامین بهداشت فروارده‌های خام دامی و نظارت بهداشتی بر مراکز تولید، توزیع، نگهداری و عرضه فراورده‌های خام دامی و نهایتا تامین سلامت و امنیت غذایی احاد جامعه می‌باشد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.