مراجعه بیش از ۲۷ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی استان اردبیل

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۲۷ هزار و ۹۹ دستگاه ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی استان اردبیل مراجعه کرده اند.

رضا شیرین زاده، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه در استان اردبیل ۴ مرکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین فعالیت می‌کند گفت: این میزان مراجعه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۴ درصد افزایش یافته است.

او افزایش ۶۰۶ درصدی تعداد مردودی خودرو‌های مراجعه شده را عنوان کرد و گفت: دو هزار و ۹۳۰ دستگاه خودرو پس از اصلاح عیب و نواقص موفق به اخذ برگ معاینه فنی شده اند که این مهم نیز افزایش ۷۷۰ درصدی را نشان می‌دهد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از ۲۷ هزار و ۹۹ دستگاه ناوگان سنگین مراجعه شده به مراکز معاینه فنی استان ۲۱ هزارو ۸۰۲ دستگاه در مرتبه اول توانسته اند برگ معاینه فنی دریافت کنند.

شیرین زاده با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی رانندگان سخت کوش از آنان خواست با مراجعه به موقع به مراکز معاینه فنی از سلامت خودروی خود مطلع شوند و می‌توانند کمک موثری به شهر و استان در راستای کاهش و جلوگیری از آلودگی هـوا داشته باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.