گزارش ۷۲ مورد تخلف زود هنگام در سطح استان فارس

رییس هیات بازرسی انتخابات فارس گفت: تاکنون ۷۲ مورد تخلف تبلیغاتی زود هنگام در سطح استان گزارش شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالرضا قاسم پور رییس هیات بازرسی انتخابات فارس ظهر امروز در جمع خبرنگاران، ضمن قدردانی از تلاش‌های اصحاب رسانه جهت پوشش خبر‌های انتخاباتی، گفت: تاکنون ۷۲ مورد تخلف کاندیدا‌های احتمالی انتخابات مجلس در استان فارس پایش شده است.

او با بیان اینکه تخلفات بیشتر تبلیغات زود هنگام است، افزود: طبق بخشنامه هیئت مرکزی بازرسی انتخابات کشور، تخلفات محرز شده را به فرمانداران، هیئت نظارت و ستاد پیشگیری از وقوع جرم و تخلفات انتخاباتی استان اعلام کرده‌ایم.

قاسم پور با بیان اینکه هر گونه تبلیغ در فضای مجازی تخلف است، ادامه داد: بیشتر این تخلفات با حضور در محافل و مجالس گزارش شده است.

رییس هیات بازرسی انتخابات فارس بیان کرد: تبلیغات انتخاباتی ٨ روز پیش از فرآیند اخذ رأی شروع و ۲۴ ساعت پیش از اخذ رای ممنوع است.

قاسم پور تاکید کرد: به تمامی مدیران، دستگاه‌های اجرایی در خصوص تخلفات انتخاباتی به صورت مکتوب گزارش داده ایم و در شورای اداری نیز این موضوع را اعلام کردیم.

رییس هیات بازرسی انتخابات فارس با بیان اینکه قانونگذار مدت زمان تبلیغات برای کاندبدا را مشخص کرده و داوطلبان موظف هستند بر اساس قانون اقدام به تبلبغات کنند، گفت: در حال حاضر ٣۶ هیئت بازرسی در استان روند فضای انتخابات را رصد و پایش می‌کنند.

او در پایان از رسانه‌ها و مردم خواست تخلفات انتخاباتی را به سامانه ۱۱۱ گزارش دهند تا در اولین فرصت به ان‌ها رسیدگی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار