معاملات تالار بورس خراسان جنوبی به ۲۸۹۲ میلیارد ریال رسید

مدیر بورس منطقه ای خراسان جنوبی از داد و ستد دو هزار و ۸۹۲ میلیارد ریال سهم در تالار بورس استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، هریوندی مدیر بورس منطقه‌ای خراسان جنوبی گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر دو هزار و ۸۹۱ میلیارد ریال سهم در تالار بورس استان داد و ستد شد.

وی از رشد ۷۰ درصدی حجم مبادلات بورس استان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: از نظر ریالی نیز این معاملات نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۷۵ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیر بورس منطقه‌ای خراسان جنوبی اضافه کرد: از مجموع معاملات این مدت ۴۵ درصد مربوط به خرید سهام و ۵۵ درصد نیز مربوط به فروش سهام بوده است.

هریوندی همچنین به داد و ستد ۲۵ میلیون و ۶۹۲ هزار سهم در آبان ماه گذشته اشاره کرد و افزود: ارزش ریالی این سهام بالغ بر ۱۵۸ میلیارد ریال بوده است.

وی با بیان اینکه طی آبان ماه شاخص کل بورس استان سه هزار و ۳۱۸ واحد کاهش داشته است، بیان کرد: در این ماه شاهد افتتاح شهبه کارگزاری آگاه در شهر بیرجند بودیم.

مدیر بورس منطقه‌ای خراسان جنوبی یادآور شد: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون دو هزار و ۷۷۳ نفر ساعت کلاس آموزشی به صورت رایکان در تالار بروس استان برگزار شده است.

برچسب ها: بورس ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار