فروش بلیط دیدار تیم های ذوب آهن و پرسپولیس فقط به صورت الکترونیک

سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفت: فروش بلیط دیدار دو تیم ذوب اهن و پرسپولیس صرفا از طریق سایت امکان پذیر است.

احمد جمشیدی سخنگوی باشگاه ذوب آهن در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: فروش بلیط دیدار دو تیم ذوب اهن و پرسپولیس صرفا از طریق سایت امکان پذیر است و در محل ورزشگاه بلیطی فروخته نخواهد شد.

او در خصوص نحوه‌ی فرو ش بلیط‌های این دیدار افزود: فروش بلیط مسابقه ذوب آهن و پرسپولیس از ساعت ۱۲ امروز آغاز شده و هواداران ۲ تیم می‌توانند با مراجعه به سایت www.zobahanclub.com بلیط این دیدار رابه قیمت ۱۰ هزار تومان تهیه نمایند.

جمشیدی ادامه داد: ۹۰ درصد بلیط‌های این دیدار در اختیار هواداران ذوب آهن و ۱۰ درصد دیگر در اختیار هواداران پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

سخنگوی باشگاه ذوب اهن از هواداران ذوب آهن در خواست کرد تا با حضور به موقع در ورزشگاه سکو‌های ورزشگاه را پر کنند تا مشکلات پیش امده در بازی‌های قبل تکرار نشود. 

جمشیدی در خصوص آماده شدن سکو‌های جنوبی ورزشگاه فولاد شهر اظهار کرد: تا کنون ۹۰ درصد از مراحل این پروژه انجام شده و فقط مرحله نصب صندلی‌ها اجرا نشده که برای بازی بعدی این سکو‌ها در اختیار هواداران قرار خواهد گرفت.

دیدار تیم‌های ذوب اهن و پرسپولیس از هفته سیزدهم لیگ برتر پنج شنبه ۱۴ اذر ماه ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار می شود.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار