دانشگاهی با مسیر صعب العبور در پایتخت + فیلم

روزهای بارانی و برفی اوضاع تردد در برخی فضاهای دانشگاهی چندان تعریفی ندارد و دانشجویان با مشکل در کلاس‌های درس حاضر می‌شوند.

دانشگاهی با مسیر صعب العبور در پایتخت + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، آبگرفتگی معابر و صعب العبور بودن مسیر، یکی از مشکلات عمده در روز‌های بارانی سطح شهر است، گاهی این تردد سخت در فضا‌های دانشگاهی که گاه فضا‌های استانداردی به لحاظ آموزشی ندارند، بیش از پیش خودنمایی می‌کند.

دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات همان دانشگاهی که سال ۹۵ با توجه به فعالیت در راستای حفاظت محیط زیست و دست‌یابی به شاخص‌های دانشگاه سبز و اقدامات موثر در این خصوص به عنوان دانشگاهی پیشرو در حفاظت از محیط زیست شناخته شد، حالا در روز‌های برفی و بارانی معضلی در رفت و آمد دارد.

از حادثه سال گذشته واژگونی اتوبوس در مسیر پر پیچ و خم دانشگاه، حضور شغال و سگ در این محیط دانشگاهی و جایگیری نامناسب و روی گسل این فضا که بگذریم، حالا دانشجویان در روز‌های سرد و بارش‌ها با مشکل تردد مواجه هستند.


بیشتر بخوانید: ماجرای نصب گاردریل در دانشگاه علوم و تحقیقات به کجا رسید؟ +جوابیه دانشگاه آزاد


دانشجویان برخی از دانشکده‌ها که به دلیل ارتفاع زیاد و شیب امکان طی کردن مسیر را با پای پیاده ندارند، با شرایط دشوار تری مواجه هستند، علاوه بر تحمل مسیر بیشتر باید در شرایط نامناسب جوی و اتوبوس‌های نسبتا مجهز آن هم بعد از قیل و قال حادثه تلخ گذشته، به زحمت و استرس به کلاس‌های درس خود برسند.

امروز هم که روز بارانی پایتخت بود، اوضاع رفت و آمد از معابر دانشگاه تعریفی نداشت و دانشجویانی تصاویری از این اوضاع ارسال کردند که نشان از مسیر تردد دشوار دارد.

انتهای پیام/

مسیر صعب العبور دانشگاهی در دل پایتخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
افشین
۱۵:۱۲ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
دانشگاه ازاد لارستان خیلی خوبه من هم خودم رفتم مدرکم گرفتم وهم بسیاری از دوستان واقوام از شیراز تهران اصفهان و...تشویق به رفتن به دانشگاه ازاد لارستان نمودم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
كجاي دنيا رو كوه دانشگاه ميسازن ؟
Iran (Islamic Republic of)
عزیزی اصفهان
۲۰:۵۶ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
تهران خودمون.
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۱:۳۳ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
یه سری به دانشگاه ازاد اسلامی خمینی شهر بزنید // تا بدونید ارتفاع از سطح دریا یعنی چی