در استان کرمانشاه ۱۴ کانون حقوقی فعال است

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه گفت: ۲۰۰۰ حقوقدان بسیجی در عرصه‌های مختلف به مردم این استان خدمت‌رسانی می‌کنند.

در استان کرمانشاه ۱۴ کانون حقوقی فعال استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  رسول بهرامی پور امروز سه شنبه در مراسم گرامیداشت سالروز تصویب قانون اساسی و روز بسیج حقوقدانان، اظهار داشت: در استان کرمانشاه ۱۴ کانون در شهرستان‌ها با جمعیتی بالغ بر ۲ هزار نفر از حقوقدانان در عرصه‌های مختلف تخصصی مورد نیاز مردم نقش آفرینی می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه با اشاره به تعامل خوب بین مجموعه‌های قضایی استان، افزود: انتظار ما از جامعه حقوقی استان و حقوقدانان بسیجی این است که در عرصه‌هایی که نیاز است حضور پیدا کنند.

او با بیان اینکه امروز رسالت سنگینی در عرصه‌های مختلف وجود دارد، گفت: مبارزه با فساد، اشرافیگری و ... که دستگاه قضایی علمدار این قضیه شده است و خوشبختانه این کار را از درون دستگاه شروع کرده تا دیگران هیچ بهانه‌ای نداشته باشند.

بهرامی پور بیان کرد: در این راستا نیز ریاست قوه قضاییه اعلام کرد به دور از جریانات دستگاه قضایی با صلابت کار خود را انجام می‌دهد و مورد حمایت بسیجیان و حقوقدانان قرار خواهد گرفت.

او افزود: امروز وجود فساد در جامعه زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست و باید جهت مبارزه با این معضل نقش آفرینی کنیم.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه بیان داشت: حقوقدانان بسیجی باید با کسانی که متصل به باند‌های قدرت و ثروت هستند، مطالبه گرانه ورود پیدا کنند و اجازه ندهند آن‌ها در مناصب مسئولیتی قرار بگیرند چرا که این نظام و انقلاب حاصل خون شهدا است.

انتهای  پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار