ثبت‌نام ۶۶ داوطلب انتخابات مجلس تا پایان روز سوم

رئیس ستاد انتخابات کردستان از ثبت‌نام ۶۶داوطلب انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۵ حوزه انتخابیه استان خبر داد.

ثبت‌نام ۶۶ داوطلب انتخابات مجلس تا پایان روز سومبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حسین خوش‌اقبال رئیس ستاد انتخابات استان کردستان تعداد کاندیدا‌های ثبت‌نامی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس را اعلام کرد و گفت: در اولین، دومین و سومین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس، جمعاً ۶۶ نفر در حوزه‌های انتخابیه استان کردستان ثبت‌نام کرده که ۵ نفر ازآنان زن هستند.

وی افزود: امروز ۱۱ نفر برای حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران (یک زن)، ۶ نفر بیجار (یک زن)، ۴ نفر قروه و دهگلان، ۳ نفر مریوان و سروآباد و یک نفر سقز و بانه شرکت کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان خاطرنشان کرد: در نخستین و دومین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس نیز ۴۱ نفر در استان کردستان ثبت‌نام کرده که ۳ نفر از آنان خانم بودند.

خوش‌اقبال گفت: تاکنون حوزه سنندج، دیواندره و کامیاران با ۲۷ داوطلب بیشترین آمار ثبت‌نام و حوزه "قروه و دهگلان" و "سقز و بانه" با ۵ داوطلب کمترین آمار ثبت‌نامی در اولین، دومین و سومین روز از انتخابات کردستان را داشته است.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.