بیمه به چه واحدهای خسارت دیده ای تعلق می گیرد؟

مدیرکل بیمه ایران در استان کرمانشاه گفت: در اغتشاشات اخیر، تنها به واحد‌های خسارت دیده‌ای که پوشش "اغتشاشات و بلوا" داشتند خسارت بیمه پرداخت می‌شود.

بیمه به چه واحدهای خسارت دیده ای تعلق می گیرد؟به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جمال یوسفی  با اشاره به آسیبی که طی اغتشاشات اخیر به تعدادی از ساختمان‌ها و بانک‌ها وارد شد، گفت: پرداخت خسارت صرفا به واحد‌هایی تعلق می‌گیرد که پوشش اغتشاشات و بلوا داشتند در این اغتشاشات در کرمانشاه تعدادی از بانک‌ها از جمله قوامین و انصار و هم‌چنین ساختمان‌های دادگستری چنین پوششی داشتند که پرداخت خسارت به آن‌ها انجام خواهد شد و پرونده‌ها در مرحله رسیدگی است.

مدیرکل بیمه ایران در استان کرمانشاه تاکید کرد: به زودی پرداخت خسارت به این واحد‌ها انجام خواهد شد.

او با تایید این‌که آگاهی برخی از مردم از وجود پوشش بیمه‌ای با عنوان اغتشاشات و بلوا چندان زیاد نیست، بیان کرد: ما برای تحت پوشش قراردادن مراکز و ساختمان‌ها ابتدا به ریسک محل توجه می‌کنیم و البته مراکز حساسی مانند پمپ بنزین‌ها  را مورد توجه ویژه قرار می‌دهیم.

مدیرکل بیمه ایران در استان کرمانشاه در پاسخ به این‌که آیا ساختمان‌هایی که بیمه آتش‌سوزی داشتند و در این ماجرا‌ها خسارت دیدند مشمول دریافت بیمه هستند یا نه، نیز اظهار کرد:، چون آتش‌سوزی‌های رخ داده ناشی از حادثه و عموما غیرمترقبه نبوده، بیمه به این ساختمان‎ها تعلق نمی‌گیرد.

یوسفی گفت: بهتر است برای جلوگیری از بروز خسارت، افراد پوشش‌های بیمه‌ای مختلف را برای ساختمان‌های خود در نظر بگیرند و هزینه بابت بیمه را به چشم سرمایه‌گذاری ببینند تا در صورت بروز هرگونه حادثه متضرر نشوند.

انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار