برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط همدان

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط همدان گشایش‌یافت.

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  محمدرضا بادامی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان  در آئین گشایش نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط همدان گفت: این نمایشگاه تا ۱۵  آذر برای بازدید مردم دایر است و یکصد واحد تولیدی برتر محصولات متنوع خود را در این نمایشگاه عرضه می‌کنند.

 او هدف از راه‌اندازی این نمایشگاه را معرفی ظرفیت و توان کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی استان بیان کرد و گفت: این نمایشگاه فرصتی برای رفع مشکلات صنایع است.

او با بیان اینکه  ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط استان همدان از امروز به مدت چهار روز گشایش یافت، افزود: علاوه بر صنایع، خوشه‌های مبل و منبت، چرم، پوشاک کِردآباد، کشمش ملایر و سفال لالجین نیز در این نمایشگاه حضور دارند و محصولات خود را معرفی می‌کنند.

بادامی از ویژگی‌های این نمایشگاه به حضور رایزنان اقتصادی ایران در کشور‌های عراق، سوریه، لبنان، ترکیه و ازبکستان اشاره کرد و گفت: این افراد به صاحبان صنایع صادرات محور مشاوره و راهنمایی می‌دهند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی همدان هم گفت: پنج هزار متر مربع از فضای این نمایشگاه به مدت چهار روز در اختیار صنایع مطرح استان قرار گرفته است.

حمید گلی پور  افزود: گاه‌های آموزشی در کنار نمایشگاه تدارک دیده شده است و اساتید مجرب آموزش و مشاوره‌های مورد نیاز را در اختیار غرفه داران قرار می‌دهند.

او با بیان اینکه هیات‌های تجاری و اقتصادی از سراسر ایران از این نمایشگاه دیدن می‌کنند ابراز امیدواری کرد: این فرصتی برای قرارداد‌های فروش  تولیدکننده‌های استان است  و زمینه توسعه و تقویت صادرات کالا‌های داخلی را فراهم آورد.

انتهای پیام/ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار