رویداد همتا گزینی و کافه سرمایه

پارک علم و فناوری کرمانشاه به عنوان کارگزار منطقه سه توانمند سازی کسب و کار‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات "رویداد همتا گزینی و کافه سرمایه" همزمان با هفته پژوهش و فناوری برگزار می‌کند.

رویداد همتا گزینی و کافه سرمایهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   معصومه خان احمدی، رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت: این رویداد که ویژه استارت آپ‌ها و شرکت‌های تحت حمایت پارک‌های علم و فناوری در استان‌های کرمانشاه، کردستان، زنجان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل است از ۲۶ تا ۲۹ آذر ماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران همزمان با نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری برگزار خواهد شد.

خان احمدی افزود: کارگزاری منطقه سه توانمند سازی کسب و کار‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات اجرای این رویداد را با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و شرکت کارن کراد در محل نمایشگاه، بین المللی تهران سالن پنج برگزار می‌کند.

او ادامه داد: پس از ثبت نام استارت آپ‌ها و واحد‌های فناور هر استان، بررسی لازم توسط کارگزاری انجام و نشست‌های سرمایه گزاری بین واحد‌های منتخب سرمایه پذیر و سرمایه گذاران برگزار خواهد شد.

خان احمدی بیان  کرد: برگزاری کارگاه‌های نحوه ارائه به سرمایده گذار و تیم یابی نیز در راستای توانمندی شرکت‌ها برگزار خواهد شد.
رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه ثبت نام کلیه استارت آپها، شرکت‌ها و سرمایه گذاران حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در این رویداد از ۱۳ آذر ماه از طریق آدرس www.utstpark.ir/utinvest-/۹۸ برگزار خواهد شد افزود: علاقمندان جهت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره های: ۰۸۳۳۱۰۳۱ داخلی ۴۴۴ و ۴۰۳ تماس بگیرند.

انتهای  پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار