برپایی نمایشگاه طراحی و مشبک دانش آموزان مدارس

نمایشگاه طراحی و مشبک دانش آموزان مدارس استثنایی در آبادان برپا شد.

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،  حبیب اله رمضانی مدیر آموزش و پرورش آبادان در نمایشگاه دانش آموزان مدارس استثنایی آبادان گفت: ایجاد نگرش مثبت جامعه نسبت به دانش آموزان با نیازهای ویژه از مهم ترین اهداف راه اندازی این نمایشگاه دانست.

او ادامه داد: مدارس استثنایی شمیم و نیکان روزگذشته همزمان با روز جهانی افراد دارای معلولیت با برپایی نمایشگاه طراحی و مشبک در محل تئاتر شهر توانایی و استعداد خود را به معرض دید عموم گذاشتند.

مدیر آموزش و پرورش آبادان با بیان این که دانش آموزان استثنایی توانمندی های زیادی دارند، گفت: اگر امکانات به نحو شایسته برای این دانش آموزان فراهم شود، آن ها می توانند محدودیت های خود را پوشش دهند و توانمندی هایشان را به نمایش بگذارند.

رمضانی یاد آور شد: دانش‌آموزان هنرستان پیش حرفه ای و متوسط حرفه ای نیکان با استعدادی خاص مشبک‌هایی زیبا را خلق می‌کنند که در این نمایشگاه شاهد آن هستیم و نشان از آن دارد که معلولیت محدودیت نیست.

او افزود: تابلو طراحی های دانش آموزان ناشنوا آموزشگاه شمیم  با موضوعات منظره، چهره انسان و حیوانات مختلف پیش روی بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان تاکید کرد: آموزش  همراه با تولید مهمترین رویکرد آموزش و پرورش استثنایی در هنرستان های پیش حرفه ای، متوسطه حرفه ای و کاردانش آبادان است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.