لنج صید غیرقانونی "ترال" در آب‌های استان بوشهر توقیف شد

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از توقیف یک فروند شناور صیادی ترال توسط یگان شناوری پایگاه شهید رئیسعلی دلواری عامری در آب‌های استان بوشهر خبر داد.

لنج صید غیرقانونی به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار رمضان زیراهی فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه یکی از ماموریت‌های نیروی دریایی سپاه را حفاظت از ذخائر آبزیان و مقابله با متخلفان در عرصه صید غیرمجاز دانست و اظهار داشت: نیروی دریایی سپاه با هدف حمایت از صیادان و حفاظت از ذخائر آبزیان و گونه‌های ماهی‌ها، با صیادان متخلف برخورد می‌کند.

او از توقیف یک فروند شناور صیادی "ترال" توسط یگان شناوری پایگاه شهید رئیسعلی دلواری عامری در آب‌های استان بوشهر خبر داد و افزود: این لنج صیادی که به شکل غیرمجاز اقدام به صید آبزیان با ادوات ترال در آب‌های این استان می‌کرد توقیف کرد.


بیشتر بخوانید: ماجرای حامد آس، جوان کر و لال از کجا شروع شد؟


فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه از شناور توقیف شده انواع آبزیان صید شده کشف شد گفت: از این لنج صیادی ۲ تن و ۲۰۷ کیلوگرم ماهی، ۱۰۶ کیلوگرم میگو درجه یک، ۱۱۱ کیلوگرم ماهی مرکب و ۷۱ کیلوگرم مارماهی کشف شد.

سردار زیراهی با اشاره به توزیع آبزیان کشف شدن بین خانواده‌های مستمند بیان کرد: آبزیان کشف شده با هماهنگی دادگاه عمومی دلوار تنگستان در قالب ۶۸۰ بسته برای توزیع بین خانوار مستمند به کمیته امدادامام خمینی (ره) بخش دلوار تنگستان تحویل و بین افراد نیازمند منطقه دلوار توزیع شد.

او با اشاره به تشکیل بسیج دریایی در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: نیروی دریایی سپاه با راه‌اندازی بسیج دریایی و گشت‌های شناوری با هرگونه تخلف در حوزه صیادی که معیشت و زندگی مردم منطقه را با چالش و مشکل مواجه کند، برخورد قاطع می‌کند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.