بیمه هنرمندان مورد توجه قرار گیرد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر به دنبال ارائه خدمات به هنرمندان هستیم، قطعا بیمه هنرمندان مهم‌تر از معافیت‌های مالیاتی است.

بیمه هنرمندان مورد توجه قرار گیرد به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،احد آزادی خواه، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستور نوبخت رئیس سازمان برنامه وبودجه مبنی بر معافیت مالیاتی هنرمندان در لایحه بودجه ۹۹، گفت: معافیت‌های مالیاتی بر خلاف برنامه ششم توسعه است و نظم درآمد‌های دولت را زیر سوال می‌برد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: به دنبال معافیت‌های مالیاتی رانت، فساد و سوء استفاده ایجاد می‌شود چرا که برخی افراد برای امتیازگیری، سراغ مجوز‌های کاذب می‌روند که قطعاً جامعه هنرمندان هم راضی نیست که این مشکلات در کشور به وجود آید.

او ادامه داد: ما اگر به دنبال ارائه خدمات به هنرمندان هستیم، قطعاً بیمه هنرمندان مهم‌تر از معافیت‌های مالیاتی است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از پردرآمدترین صنعت‌های ما، صنعت سینماست و زمانی که فیلمی فروش خوبی دارد، فیلم سازان درآمد زیادی به دست می‌آورند و توجیهی ندارد که معاف از مالیات شوند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: زمانی که هنر تبدیل به اقتصاد درآمدزا شد، دولت باید از این بخش‌ها مالیات دریافت کند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.