اخبار حوادث امروز سیزدهم آذر ماه ۹۸؛

پلمب یک مرکز لیزر درمانی غیرمجاز

مهم‌ترین حوادث امروز (سیزدهم آذر سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (دوشنبه سیزدهم آذر ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

حجت اله جانبی معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: یک مرکز درمانی فاقد مجوز که توسط افراد فاقد صلاحیت حرفه‌ای در آبادان فعالیت داشت، توسط کارشناسان نظارت بر درمان این دانشکده تعطیل و پلمب شد.

او افزود: در راستای اقدامات نظارتی معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان و صیانت از حقوق شهروندی و نظارت بر ارائه خدمات سلامت استاندارد و مجاز، این مرکز با هماهنگی امور حقوقی و اخذ حکم قضایی با مشارکت کارشناسان معاونت بهداشت پلمب شد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: شهروندان تنها از طریق مراکز دارای مجوز اقدام به دریافت خدمات مورد نیاز خود کنند و از مراجعه به افراد و مراکز فاقد مجوز به طور جدی خودداری کنند.

جانبی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق مراجعه حضوری به واحد نظارت بر درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان اعلام و یا در سامانه ۱۹۰ ثبت کنند تا در کمترین زمان ممکن اقدامات قانونی در برخورد با این مراکز انجام شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.