جلوگیری از ۵۸۶ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در استان اردبیل

معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از شناسایی، توقف و قلع و قمع ۵۸۶ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیرمجاز در استان اردبیل از ابتدای امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی صبحی، معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل امروز در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان بیله سوار گفت: از ابتدای امسال شناسایی، توقف و قلع و قمع ۵۸۶ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و سازغیرمجاز در استان انجام یافته است.

او افزود: از این میزان ۲۴۲ مورد ساخت و سازغیرمجاز شناسایی، به ۲۶۵ مورد توقف و اخطار ساخت و ۷۹ مورد دیگر نیز با هماهنگی و اخذ دستور قضایی در ۸ ماه گذشته قلع و قمع شده است.

صبحی با قدردانی از حمایت‌های ارزنده دادگستری کل استان، گفت: گشت‌های راهداری به طور مرتب در محورها حضور فعال دارند و در مدت یاد شده توانستند ۹۴۶ مورد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در حریم قانونی راه را شناسایی، برخورد و قلع و قمع کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل راه و حریم آن را به عنوان سرمایه ارزشمند ملی دانست و تصریح کرد: راهداران پرتلاش برای حفاظت و صیانت از این مهم باهمه توان تلاش کرده وبا متخلفین نیز به شدت برخورد می‌کنند.

صبحی با اشاره به اقدامات مستمر راهداران پرتلاش دیار سبلان در نگهداری از راه‌ها ، نصب هزارو ۸۴۰ متر حفاظ در پرتگاه‌ها و آب‌روها، تعمیر دو هزارو ۴۸۰ شاخه گاردریل های آسیب دیده، تهیه و نصب ییش از سه هزارعدد تابلوهای الزامی راه‌ها و تسطیح ۹۷۵ کیلومتر حریم راه را ازجمله اقدامات معاونت راهداری در هشت ماه گذشته عنـوان کرد.

انتهای پیام/ع

شناسایی ۲۴۲ مورد ساخت و سازغیرمجاز در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.