نجات معجزه‌آسای کودک پرت شده در خیابان!

کودکی که شب هنگام از یک خودرو در حال حرکت به بیرون از جاده پرتاب شده بود با هوشیاری یک مأمور پلیس به‌طرز معجزه‌آسایی نجات یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  یک مأمور پلیس جان کودک خردسالی را که از یک خودرو به داخل خیابان پرتاب شده بود نجات داد. این دختر ۲ ساله شب هنگام با مادرش سوار بر یک خودروی ون بودند که ناگهان به پایین پرتاب شد. "جان هریس"، افسر پلیس با دیدن این کودک بلافاصله وارد عمل شد و او را به داخل خودروی پلیس منتقل کرد.

در ویدئوی بادی‌کم این مأمور پلیس مشاهده می‌شود در حالی که کودک وسط خیابان افتاده است، جان به سمت او دویده و او را نجات می‌دهد. مادر کودک چند دقیقه پس از وقوع این حادثه متوجه سقوط کودک خود به داخل خیابان شد. این اتفاق  در یکی از خیابان‌های شمال شهر تالسا واقع در ایالت اکلاهمای آمریکا رخ داد.

"جان هریس"، در این باره گفت: « این کودک بسیار وحشت‌زده شده بود. نمی‌دانست چه اتفاقی برایش رخ داده است و فقط به من زل زده بود. هرگز آن لحظه و صورت این دختر را که به من زل زده بود فراموش نخواهم کرد. همه ما خوشحالیم که او اکنون سالم است.»

در این حادثه این کودک که دچار کوفتگی و خراشیدگی بدن شده بود به‌طور معجزه‌آسایی از مرگ گریخت. پلیس به‌خاطر عمدی نبودن حادثه تنها به جریمه کردن مادر کودک بسنده کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
بچه هه عجب شانسي آورد والا فاجعه ميشد
آخرین اخبار