ستاد انتخابات استان بوشهر افتتاح شد

با حضور استاندار بوشهر و مسئولان و دست اندرکاران انتخابات، ستاد انتخابات استان بوشهر افتتاح شد.

ستاد انتخابات استان بوشهر افتتاح شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در آیین افتتاح ستاد انتخابات استان بوشهر باقدردانی از دست اندرکاران انتخابات در استان بوشهر بیان کرد: از اعضای هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات استان بوشهر که با تعامل و همکاری فرایند انتخابات را دنبال می‌کنند قدردانی می‌شود.

او با بیان اینکه فضای مطلوب همدلی و همکاری در برگزاری انتخابات مجلس در استان بوشهر حاکم است تصریح کرد: هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی براساس وظیفه و قانون به فعالیت‌های حوزه کاری خود می‌پردازند و مُهرقانون را مورد توجه قرار می‌دهند.

استاندار بوشهر برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم و پاک را از اهداف ستاد انتخابات استان بوشهر دانست و تصریح کرد: از داوطلبان نمایندگی مجلس انتظار می‌رود در قدم نخست رعایت قانون را مورد توجه قرار دهند چراکه تبلیغات زود هنگام براساس قانون تخلف است.

گراوندبا تاکید بر پیگیری تخلفات انتخاباتی گفت: ستاد انتخابات، پلیس فتا و فرمانداری‌ها باید تخلفات در این عرصه را پیگیری کنند.

او با بیان اینکه وظیفه ستاد انتخابات ایجاد بستر مناسب برای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند است افزود: کاندیدا‌هایی که وارد این میدان می‌شوند به عنوان گام نخست باید رعایت قانون را سرلوحه کار خود قرار دهند چراکه خانه ملت محل ریل‌گذاری مسیر پیشرفت و توسعه کشور است و باید افراد در این عرصه قانون را مورد توجه ویژه قرار دهند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه تبلیغات کاندیداها باید در موعد مقرر انجام شود تاکید کرد: انتظار می‌رود در عرصه تبلیغات زود هنگام پرهیز شود چراکه این مهم به عنوان تخلف محسوب می‌شود.

گراوند با تاکید بر پرهیز از تخریب رقیب‌های انتخاباتی گفت: تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی باید بر اساس برنامه تعیین شده انجام شود و در این زمان هر کاندیدایی باید توانمندی خود را معرفی و از تخریب رقبای خود پرهیز کند.

او فضای انتخاباتی استان بوشهر را مطلوب و در خور تقدیر و سپاسگذاری دانست و افزود: همدلی، تعامل و همکاری دست‌اندرکاران انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان قابل ستایش است که با ایجاد بستر‌های مطلوب و فضای همدلی زمینه برپایی انتخاباتی سالم و قانونمند در استان بوشهر فراهم شده است.

استاندار بوشهر عمل به قانون را برنامه اصلی ستاد انتخابات دانست و عنوان کرد: با تعامل و همدلی که در استان بوشهر فراهم است انتظار می‌رود در ۲ اسفند انتخاباتی باشکوه و پرشوری با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.