در حاشیه جلسه هیئت دولت مطرح شد؛

توضیح وزیر نیرو درباره نشست شورای حکام مرکز منطقه‌ای مدیریت آب شهری

اردکانیان گفت: پیشنهادات انتقال دانش و همکاری‌های منطقه‌ای در حوزه آب به تصویب شورای حکام مرکز منطقه‌ای مدیریت آب شهری می‌رسد و مصوبات آن فردا بعد از ظهر اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بیشترین تنوع آبی را داریمبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا اردکانیان وزیر نیرو در حاشیه جلسه هیئت دولت اظهار کرد: نمایندگان ۱۵ کشور منطقه و حدود ۹ سازمان منطقه‌ای و بین‌المللی در نشست شورای حکام مرکز منطقه‌ای مدیریت آب شهری حضور می‌یابند.

او ادامه داد: رئیس این شورا طبق اساسنامه، وزیر نیرو است و نشست آن سالی یک بار برگزار می‌شود، البته این شورا مدتی غیرفعال بود، اما در دوره سوم خوشبختانه فعالیت این مرکز با استقبال خوب کشورهای منطقه و حتی برخی کشورهای اروپایی روبه‌رو شده است.

وزیر نیرو  با بیان اینکه  در منطقه‌ای هستیم که بیشترین تنوع آبی را داریم، یادآور شد: پیش بینی می‌کنم تعدادی از پیشنهادات که شامل انتقال دانش و همکاری‌های منطقه‌ای در حوزه آب است به تصویب شورا برسد و مصوبات این شورا فردا بعد از ظهر اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اردکانیان گفت: معاون وزیر نیروی ترکیه هم برای اولین بار در این دوره در نشست شورا حضور دارد. شرکت کنندگان از کشورهای آذربایجان، عراق، عمان، قرقیزستان، تاجیکستان، سوریه، هند و برخی سازمان های فعال در حوزه آب مستقر در سوئیس و آلمان هستند.


بیشتر بخوانید: دو سوال ملی نمایندگان از اردکانیان و شریعتمداری اعلام وصول شد


انتهای پیام/

برچسب ها: هیئت دولت ، وزیرنیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار