دبیر هیئت سوارکاری استان قم عنوان کرد؛

۶ باشگاه سوارکاری در قم فعالیت می کنند

کبیری گفت:در حال حاضر ٦ باشگاه سوارکاری با نام‌های ماهان، چابک، راد، رخش کویر، عادیات و اسب طلایی در استان قم فعالیت دارند که ٢باشگاه در ٤ ماهه اخیر فعالیت خود را آغاز کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،محسن کبیری دبیر هیئت سوارکاری استان قم گفت: مجهزترین باشگاه سوارکاری استان قم باشگاه ماهان است که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده و در ماه آینده نیز مسابقات سوارکاری با حضور سوارکاران مطرح کشور به میزبانی این باشگاه انجام می‌شود.

دبیر هیئت سوارکاری استان قم با اشاره به تعداد سوارکاران فعال استان گفت: در استان قم ٤٠ سوارکار خانم و آقا در رده‌های سنی مختلف فعالیت دارند که از بین این نفرات تعدادی در مسابقات کشوری شرکت کرده و حائز مقام شدند.

کبیری افزود: در حال حاضر ٦ باشگاه سوارکاری با نام‌های ماهان، چابک، راد، رخش کویر، عادیات و اسب طلایی در استان قم فعالیت دارند که ٢باشگاه در ٤ ماهه اخیر فعالیت خود را آغاز کرده اند.

او ادامه داد: با توجه به این که استان قم در تمام رده‌های سنی دارای سوارکار است، سالیانه ٢٠ هفته مسابقات در داخل استان قم برگزار می‌شود.

دبیر هیئت سوارکاری استان قم یادآورشد: با توجه به قیمت بالای اسب‌های سوارکاری، اسپانسر‌های کمی در این راستا فعالیت داشتند، اما با گذشت زمان، اسپانسر‌های بیشتری به این رشته ورزشی ورود کرده و اسب‌های خیلی خوبی برای ورزشکاران استان قم خریداری شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار