از ابتدای سال جاری تاکنون؛

کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران لالی از ۱۲ میلیارد ریال گذشت

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان لالی از جمع آوری بیش از ۱۲ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی در این شهرستان خبر داد.

رشید نجفی رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان لالی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مردم خیر و سخاوتمند این شهرستان همیشه در صحنه هستند و اهدا کمک‌های نقدی و غیرنقدی در توانمندسازی مددجویان کمیته امداد، ما را یاری می‌کنند.

او افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۲ میلیارد و ۴۰۷ میلیون و ۳۰۷ هزار و ۳۷۹ ریال در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اشتغال و ... جمع آوری و هزینه شده است.

نجفی اظهار داشت: در حوزه اکرام ایتام و محسنین، مبلغی برابر ۵ میلیارد و ۲۶۶ میلیون و ۸۴۴ هزار و ۱۲۹ ریال جمع آوری و برای افراد تحت پوشش این حوزه نیز هزینه شد.

این مقام مسئول کمک‌های نقدی و غیرنقدی حوزه زکات را ۳ میلیارد و ۲۸۱ میلیون و ۱۷۰ هزار ریال عنوان و بیان کرد: هدایای نقدی و غیرنقدی نیز در حوزه مذکور صرف گردید.

به گفته رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان لالی، در حوزه کمک معیشت نیازمندان نیز ۲ میلیارد و ۵۹ میلیون و ۸۲۲ هزار و ۲۵۰ ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شد و به مددجویان تحت پوشش این نهاد به منظور امرارمعاش آن‌ها اهدا شد.

رشید نجفی بیان داشت: همچنین کمک‌های نقدی و غیرنقدی به ارزش ۷۱۵ میلیون و ۶۲۸ هزار ریال برای کمک به سیل زدگان جمع آوری شده و به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان لالی اهدا است.

او هدایای نقدی و غیرنقدی در حوزه فرهنگی را یک میلیارد و ۸۳ میلیون و ۸۴۳ هزار ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

دست مهربان خیران بر سر مددجویان کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.