حجت الاسلام والمسلمین رئیسی:

شبکه ملی اینترنت بسیاری از مسائل را حل می کند

رییس قوه قضاییه گفت: شبکه ملی اینترنت اگر فعال شود بسیاری از مسائل حل می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین رئیسی رییس قوه قضاییه، در اصفهان گفت: مردم و مسولان باید در اجرای عدالت که مهمترین موضوع در گام دوم انقلاب و بیانه مقام معظم رهبری است سهیم باشند.

او در دیدار با روحانیون ایثارگران، خانواده شهدا، اساتید دانشگاه‌ها و نخبگان و اقشار مردم اصفهان گفت: حضور در میان جمعیت ولایتمدار دغدغه‌مند فرهیخته و با بصیرت اصفهان برایم ارزشمند است.

رئیسی افزود: موضوع مهم در گام دوم انقلاب و بیانیه رهبری موضوع عدالت است و همه باید در این وظیفه سهیم باشند .

او دامه داد: اگر معروفی ترک شد همه باید احساس مسئولیت کنند، امر به معروف و نهی از منکر باید در تمام جامعه انجام شود.

حجت الاسلام رییسی افزود: هیچ زمان نباید شهید و شهادت و مقاومت در کشور کمرنگ شود و نماد ایثارگری باید همیشه در اوج و مورد احترام باشند باید بر احیای حقوق عامه تاکید شود.مردم باید همیشه در جریان امور باشند زیرا مردم در انجام امور نقش اساسی را ایفا می کنند.

او گفت: مردم نباید غافلگیر شوند، رفراندوم پیشکش، باید به حقوق و نظر مردم احترام گذاشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه شبکه ملی اینترنت اگر فعال شود بسیاری از مسائل حل می شود گفت : ما این موضوع را با جدیت و قدرت دنبال میکنیم و همه موظفند فعال شدن شبکه ملی اطلاعات را دنبال کنند.

رییس قوه قضاییه تصریح کرد: در دستگاه قضایی صداقت کرامت و خدمت از شاخصه‌های مهم ارتباط با مردم است و کسانی که امروز در جایگاه خدمت به مردم هستند اگر مرتکب جرم شوند باید به صورت مضاعف مجازات شوند،زیرا امروز مسئله مبارزه با فساد یکی از راهبرد‌های اصلی و جدی نظام اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در ادامه افزود : دولت در اصلاح موارد فساد زا ، و قوه قضاییه در برخورد جدی با متخلفان و فاسدان باید جدی عمل کنند چون که فساد تحت هر نام و جایگاه و قدرتی فساد است و زیبنده نظام اسلامی نیست و حتما بدانید ملامت ملامتگران و حاشیه سازی‌ها ما را از میدان به در نخواهد کرد.

رئیس قوه قضاییه خاطر نشان کرد:حضور مردم توطئه ایجاد ناامنی در کشور را  نقش بر اب کرد و کسانی که ایجاد نا امنی کردند و به اموال عمومی خسارت زدند باید برابر قانون با آنان برخورد و مجازات شوند.

او با اشاره به اینکه باید نسبت به معیشت مردم توجه داشت  تاکید کرد: نگاه به حقوق مردم وظیفه همه است و قوه قضاییه در احقاق حقوق مردم تاکید جدی دارد و روز به روز یاس و ناامیدی دشمن بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: قوه قضاییه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.