برگزاری جشنواره کاراته در بخش آقایان

رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه گفت : هدف از این جشنواره معرفی کاراته و کشف استعداد‌های جدید است .

سعید نصرالهی رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،در خصوص برگزاری اولین جشنواره فراسبکی کاراته در استان کرمانشاه گفت : در روز‌های ۱۴ و ۱۵ آذر ماه این جشنواره در بخش آقایان در تمامی رده‌های سنی و با حضور تمامی سبک‌های استان برگزار خواهد شد.

او گفت : هدف اصلی این جشنواره معرفی رشته کاراته در بخش کنترلی به نونهلان و کشف استعداد‌های جدید از بین تمامی سبک‌های استان است به نحوی با هدف تشویق و ترقیب نونهالان در رشته کاراته به تمامی نونهالان حاضر در مسابقه لوح یادبود اعطا خواهد شد

نصرالهی افزود: این جشنواره با این سبک و این تعداد از شرکت کنندگان برای اولین بار در کاراته استان برگزار می‌شود و نفرات برتر آن جهت حضور در تیم استان توسط مسئولین کمیته فنی هیات شناسایی و انتخاب خواهند شد.

او با اشاره به اهمیت مسابقات المپیاد استعداد‌های برتر در تابستان سال آینده گفت: برنامه ریزی ما جهت حضور در مسابقاتی همچون المپیاد استعداد‌های برتر از حالا شروع شده است و نفرات برتر این مسابقات در رده‌های سنی المپیاد استعداد‌های برتر انتخاب شده و جهت در تیم استان از آن‌ها دعوت خواهد شد.

رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه با بیان این مطلب که این مسابقات در بخش بانوان در هفته گذشته برگزار شد، گفت: این جشنواره در بخش بانوان در روز‌های ۷ و ۸ آبان ماه با حضور بیش از ۷۰۰ کاراته کای در تمامی رده‌های سنی برگزار شد که نشان از استقبال ورزشکاران، مربیان و باشگاه ازاین مسابقات داشت.

او گفت: یکی از اهداف مهم ما در برگزاری این جشنواره توسعه کاراته در سطح استان است و امیدواریم با برگزاری چنین برنامه‌های به این هدف مهم دست پیدا کنیم .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار