اعطا بیش از یک میلیارد و ۲۲۲ میلیون تومان وام قرض الحسنه به مددجویان

رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب گفت : امسال بیش از یک میلیارد و ۲۲۲ میلیون تومان وام قرض الحسنه به مددجویان اسلام آبادغربی اعطا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمد بیگزاده، رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب گفت : وام‌های قرض الحسنه این نهاد در سرفصل‌های کارگشایی، اشتغال و مسکن در اختیار مددجویان تحت حمایت قرار می‌گیرد.

او با بیان اینکه در سال جاری ۲۲۸ فقره وام قرض الحسنه از سوی صندوق امداد ولایت این نهاد به نیازمندان اسلام آبادغربی پرداخت شده، گفت : اعتبار این وام‌ها بیش از یک میلیارد و ۲۲۲ میلیون تومان بوده است.

او افزود: وام‌های کارگشایی با هدف رفع مشکلات معیشتی و روزمره، وام‌های اشتغال به منظور ایجاد شغل پایدار برای جوانان نیازمند و وام‌های مسکن با هدف تامین ودیعه منزل مسکونی خانوار‌های تحت حمایت پرداخت می‌شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب گفت: وام‌های کمیته امداد بدون نیاز به سپرده گذاری، بدون سود و با بازپرداخت طولانی مدت در اختیار خانوار‌های مددجو قرار می‌گیرد.

محمد بیگزاده با تاکید بر اینکه وام‌های قرض الحسنه با هدف توانمندسازی خانوار‌های تحت حمایت پرداخت می‌شود، گفت: مهم‌ترین رسالت کمیته امداد خودکفایی مددجویان است که این نهاد برای نیل به این رسالت نیازمند کمک خیران نیک اندیش است .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار