همایش روز جهانی معلولین در گناوه برگزار شد

همایش روزجهانی معلولین درسالن خلیج فارس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناوه برگزار شد.

همایش روز جهانی معلولین در شهرستان گناوه برگزار شدمختار حمیدی رئیس اداره بهزیستی شهرستان گناوه بابرشمردن توانایی افراد معلول وکسب موفقیت‌های آن‌ها درتمام عرصه‌ها و فعالیت‌های علمی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،گفت: معلولین با وجود معلولیت مانع پیش رو خود را با تقویت اعضای سالم بدن خود مشکلات را پشت سر می‌گذارند و توانمندی خود را به اثبات رسانده اند.

او بهزیستی را مختص افراد معلول ندانست و گفت بهزیستی قبل از تولد با مشاوره و آزمایش رایگان ژنتیک تا بعد از مرگ که خدمات حمایتی به خانوار‌های بی سرپرست می باشد حامی و مددکار همه اقشار جامعه درکنار خدمات به معلولین است.

معاون عمرانی فرماندار شهرستان گناوه نیز توانایی معلولین را ستودنی دانست در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: مجموعه مسئولین ارشد شهرستان در فرمانداری آمادگی همکاری همه جانبه با بهزیستی و معلولین را دارند.

دکتر سروش گرمسیری عنوان کرد: بیش از ۹۵ درصد از کل افتخارهای ورزشی کسب شده توسط معلولان استان بوشهر را ورزشکاران شهرستان گناوه به دست آورده‌اند. 

او یادآور شد:معلولان با وجود معلولیت و موانع پیش رو با تقویت اعضای سالم بدن خود مشکلات را پشت سر گذاشته و توانمندی خود را به اثبات می‌رسانند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.