بارش باران و برف در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

بارش باران و برف در کلیه محور‌های مواصلاتی استان اردبیل آغاز شده و از این‌رو همراه داشتن تجهیزات ایمنی و زنجیرچرخ جهت تردد از محور‌های مواصلاتی استان اردبیل ضروری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی  ایمنی حمل ونقل استان اردبیـــل گفت: بارش باران و برف در محورهای مواصلاتی استان اردبیل موجب لغزندگی و کاهش دید شده و از این‌رو رانندگان باید با احتباط بیشتر تردد نمایند.

او افزود: هم‌اکنون شاهد بارش برف در محور‌های مرکزی و جنوبی و بارش باران در جاده‌های شمال استان اردبیل هستیم.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی  ایمنی حمل ونقل استان اردبیـــل با اشاره به استقرار اکیپ‌های راهداری در گردنه‌ها و محور‌های مواصلاتی، آماده باش کامل راهداران جهت خدمات‌رسانی و برف‌روبی جاده‌ها یادآور شد: به‌دلیل بارش رحمت الهی سطح جاده‌ها خیس و لغزنده است که امیدواریم رانندگان عزیز با رعایت قوانین و سرعت مطمئنه حرکت کنند.

عضو شـــورای اداری استان اردبیل تصریح کرد: با آغاز بارش برف عملیات برف‌روبی و نمک پاشی سطح جاده‌ها از سوی راهداران مستقر در راهدارخانه‌ها به‌طور مرتب انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: هموطنان عزیز اگر قصد عبور از محورهای کوهستانی و گردنه‌های برف‌گیر را دارند حتما وسایل و تجهیزات زمستانی از جمله زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

رحمتی از رانندگان و مسافران خواست قبل از مسافرت با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.