مهار آتش سوزی در موتورخانه یک شناور مسافری در دریا

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر از امدادرسانی تیم جستجو و نجات دریایی مرکز هرمزگان به یک شناور مسافری در آب‌های ساحلی بندرعباس خبر داد.

مهار آتش سوزی در موتورخانه یک شناور مسافری در دریابه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، حمیدرضا محمد حسینی مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر از امدادرسانی تیم جستجو و نجات دریایی مرکز هرمزگان به یک شناور مسافری در آب‌های ساحلی بندرعباس خبر داد.

او افزود: حوالی ساعت ۱۲ امروز پنجشنبه شناور مسافری ذوالفقار با ۶۶ نفر مسافر از بندر شهید حقانی بندرعباس به طرف جزیره قشم در حرکت بود که موتورخانه این شناور در فاصله دومایلی ساحل دچار آتش سوزی محدود شد و از ادامه حرکت بازماند.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر گفت: بلافاصله پس از اعلام اضطرار فرمانده این شناور مسافری و با اقدام فوری مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان شناور ناجی به محال حادثه فرستاده و آتش مهار شد.

حمیدرضا محمد حسینی افزود: مسافران در ایمنی و سلامت کامل به پایانه دریایی شهید حقانی بازگشتند و با شناوری دیگر به سمت جزیره قشم حرکت کردند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار