مشکلات تولیدکنندگان پیگیری شود

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت:باید مشکلات تولیدکنندگان پیگیری و برای رفع آن چاره اندیشی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی از کارخانه تولید مرغ مادر جنوب و دان ستاره کیان بیرجند بازدید کرد و گفت:ایجاد اشتغال و تولید این واحد‌های صنعتی در استان اقدام مثبتی است، اما تولید کنندگان خرد و کلان امروزه در تولید و بازاریابی و صادرات با مشکلاتی مواجه اند که باید این مشکلات پیگیری و برای رفع آن‌ها چاره اندیشی شود.

او با ابراز رضایت از ظرفیت‌های خوب واحد‌های صنعتی استان، افزود:اطلاعاتی که در بازدید‌ها از واحد‌های تولیدی به دست می‌آوریم به بدنه قوه قضاییه وارد و در تصمیم گیری‌های قضات تاثیرگذار خواهد بود.

حجت الاسلام حمیدی بیان کرد:برای استان مرزی همچون خراسان جنوبی باید راهکار‌هایی چاره اندیشی شود تا به صادرات کالا‌ها و تولیداتشان کمک شود.

خیریه مدیر کارخانه مرغ مادر جنوب خراسان و کارخانه تولید دان ستاره کیان در این دیدار با اشاره به اینکه بطور متوسط در سال ۳۰ میلیون جوجه و روزانه سه هزار تن دان در این واحد تولید می‌شود افزود: ۷۰ تا ۷۵ درصد تولیدات مرغ این واحد مازاد ظرفیت استان است و باید صادرات شود که نیاز است مسئولان مشکلات پیش روی صادرات را مرتفع کنند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.