۷۰۰ نفر، خارج از دایره طرح ملی مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت:تاکنون ۷۰۰ نفر از نام نویسی شدگان در طرح اقدام ملی مسکن شرایط لازم برای دریافت مسکن ملی را ندارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، جعفری مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت:  تاکنون برای ۲هزار و ۴۶۸ واحد مسکونی در استان ثبت نام انجام شده که از این تعداد، هزار و ۳۸۲ نفر در بیرجند و هزار و ۸۶ نفر در سایر شهر‌های استان ثبت نام کرده اند.

او با اشاره به اینکه یکی از شرایط ثبت نام در طرح اقدام مسکن ملی داشتن فرم جیم سبز است، افزود: بر اساس بررسی‌های انجام شده در سامانه وزارت راه و شهرسازی از نفر ۲هزار و ۴۶۸ نام نویسی شده در این طرح حدود ۷۰۰ نفر دارای فرم جیم قرمز بوده اند.

جعفری بیان کرد: بر اساس تفاهم نامه‌های انجام شده علاوه بر  ۲هزار و ۴۶۸ واحدی که عمومی بوده تعداد ۲ هزار واحد هم با بهره گیری از ظرفیت ستاد اجرایی فرمان امام، نیرو‌های مسلح و آموزش و پرورش به استان اختصاص داده شده است.

 مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی درباره مشکلاتی که مردم اسدیه در شهرستان درمیان درباره واگذاری زمین داشتند، ادامه داد: با توجه به مصوبه سفر استاندار به این شهرستان و رایزنی‌های صورت گرفته با شورای عالی شهرسازی کشور مجوز ۲۸ هکتار الحاق اراضی به شهر اسدیه اخذ شد که به زودی قرارداد واگذاری این زمین‌ها به مردم داده خواهد شد تا مشکل چند ساله مردم اسدیه در این زمینه حل شود.

انتهای پیام/ ی

برچسب ها: مسکن ، مسکن اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار