برهانی: مطمئنم که استقلال قهرمان می‌شود/ باشگاه باید مالیات من را پرداخت کند

بازیکن اسبق استقلال گفت: درباره قهرمانی استقلال در این فصل از بازی‌ها فکر نمی‌کنم، بلکه مطمئن هستم.

برهانی: مطمئنم که استقلال قهرمان می‌شود/ باشگاه باید مالیات من را پرداخت کندبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آرش برهانی، بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال که برای تماشای بازی این هفته تیمش مقابل شهرخودرو به ورزشگاه آزادی رفته بود، بعد از پایان دیدار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرخودرو تیم باکیفیتی بود، اما استقلال با تفکراتی که استراماچونی داشت، حملات حریف را خنثی کرد. شهرخودرو خیلی خوب پاسکاری می‌کرد، اما استقلالی‌ها به خوبی پرس می‌کردند. استقلال به نتیجه‌ای که می‌خواست، به بهترین شکل رسید.

برهانی ادامه داد: استقلال باید در این بازی ۳ امتیاز را به دست می‌آورد؛ و مطمئن هستم که استقلال امسال قهرمان می‌شود. البته تیم در نیم‌فصل نیاز به تقویت دارد. باید در نقاطی که احساس ضعف می‌شود، تیم را تقویت کرد. استقلال با توجه به حضورش در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، بازی‌های فشرده‌تری را در پیش خواهد داشت.


بیشتر بخوانید: حیدری: هیچ تیمی نمی‌تواند استقلال را متوقف کند/ این تیم به راحتی قهرمان می‌شود


او درباره دریافت مطالباتش از باشگاه استقلال، بیان کرد: باشگاه استقلال باید مالیات من را پرداخت می‌کرد. امیدوارم این اتفاق رخ دهد چرا که از کار و زندگی افتاده‌ایم. حساب‌های من بسته شده و امیداورم در آینده این مشکل برطرف شود. البته من رضایت دادم و فقط از این شاکی هستم که موضوع مالیات من را درست نکردند. حالا که کارشان پیش ما تمام شده است، مطالبات مالیاتی من را پرداخت نمی‌کنند.    

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.