مسئولین مواظبت کنند، گرانی اضافه نشود

صفحه مجازی منتسب به حضرت آیت الله خامنه ای ، بخشی از بیانات ایشان در خصوص افزایش قیمت بنزین و هشدار به مسئولین برای کنترل قیمت ها را در قالب عکس نوشته ای منتشر کرد.

مسئولین مواظبت کنند، گرانی اضافه نشود

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، درپی افزایش قیمت و سهمیه بندی بنزین رهبرمعظم انقلاب در بیست و ششم آبان ماه در ابتدای جلسه‌ی درس خارج فقه درباره‌ی مسائل پیش‌آمده پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت، مطالبی را بیان کردند.

از این رو صفحه مجازی منتسب به حضرت آیت الله خامنه ای ، بخشی از بیانات رهبرمعظم انقلاب در خصوص افزایش قیمت بنزین و هشدار ایشان به مسئولین برای کنترل قیمت ها را در قالب عکس نوشته ای تحت عنوان «مسئولین مواظبت کنند، گرانی اضافه نشود» منتشر کرده است. در متن کامل این عکس نوشته آمده است:

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «حوادثی به دنبال مصوّبه‌ی سران قوا در این قضیّه‌ی بنزین اتّفاق افتاد، و متأسّفانه مشکلاتی درست شد... مسئولین البتّه مواظبت کنند، هرچه ممکن است از مشکلات این کار کم کنند. الان گرانی هست، بنا باشد باز گرانی اضافه بشود، این برای مردم خیلی مشکلات درست میکند، باید مراقبت کنند.» ۱۳۹۸/۰۸/۲۶

مسئولین مواظبت کنند، گرانی اضافه نشود

انتهای پیام/

برچسب ها: رهبر انقلاب ، بنزین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.