بهره برداری از پارک خطی نشاط شرقی بیرجند

معاون امور عمرانی شهرداری بیرجند گفت:عملیات اجرایی پارک خطی نشاط شرقی بیرجند به اتمام رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، عدل معاون امور عمرانی شهرداری بیرجند گفت: عملیات اجرایی پارک خطی نشاط شرقی بیرجند از میدان دانشگاه آزاد تا روبروی خیابان جابربن حیان بیرجند به اتمام رسید و مورد بهره برداری قرار گرفت.

او با بیان اینکه قرار بود پارک خطی نشاط شرقی  ازمیدان دانشگاه آزاد تا میدان سفیر امید اجرا شود، افزود:  به دلیل آماده نبودن زیرساخت‌ها تا روبروی خیابان جابربن حیان عملیات اجرایی آن انجام و به اتمام رسید.

عدل با اشاره به اینکه در پارک خطی نشاط شرقی جدول گذاری به طول بیش از ۵ کیلومتر اجرا شده، بیان کرد: در این مسیر همچنین زیرسازی و آسفالت به مساحت ۱۵ هزار متر مربع، کابل گذاری و حفاری برای تاسیسات به طول ۲ هزار و ۲۰۰ متر اجرا شده همچنین ۶۷ پایه چراغ دو طرفه هم در طول مسیر برای تامین روشنایی نصب شده است.

معاون امور عمرانی شهرداری بیرجند با بیان اینکه برای اجرای عملیات نورپردازی و تامین روشنایی مسیر بیش از ۵۱۱ میلیون تومان هزینه شده است، ادامه داد: در مجموع برای عملیات آسفالت، کابل گذاری و حفاری، تامین روشنایی یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده که تمامی آن از محل اعتبارات داخلی شهرداری پرداخت شده است.

انتهای پیام/ ی

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.