زنگ خطر برای تراکتوری‌ها به صدا در آمد

هواداران تیم فوتبال تراکتور تبریز اعتراض خود را نسبت به عملکرد مدیریت و بازیکنان پس از دیدار با شاهین بوشهر علنی کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هواداران تیم فوتبال تراکتور تبریز در سال‌های اخیر به حمایت خالصانه از تیم شان در شرایط دشوار معروف بودند. سر دادن "شعار عیبی یوخ" پس از باخت و حمایت همه جانبه در شرایط سختی همچون لیگ هفدهم نمونه‌ای از این موارد هستند که تا هفته دوازدهم فصل فعلی و پس از ۳ شکست متوالی تراکتور نیز شاهد آن بودیم.

در پایان بازی با شاهین شهرداری بوشهر، اما شاهد اتفاقی در داخل ورزشگاه و فضای مجازی بودیم که نشان می‌دهد، صبر هواداران لبریز شده است. در حالی که هواداران تراکتور پس از متحمل ۳ شکست متوالی امیدوار بودند تیمشان به راحتی از پس تیم قعر جدولی شاهین بربیاید، تساوی بدون گل در این دیدار موجب شد تا شاهد سر داده شدن شعار‌هایی علیه بازیکنان و مدیریت باشگاه تراکتور از روی سکو‌ها باشیم.


 بیشتر بخوانید: تراکتور صفر - شاهین شهرداری بوشهر صفر/ بوشهری‌ها شاگردان دنیزلی را متوقف کردند


هواداران تراکتور موج دوم اعتراضات خود را نیز در فضای مجازی مطرح کردند و خواستار رسیدگی سریع مالک باشگاه به شرایط بد فعلی شدند.

به هر حال از تبریز خبر می‌رسد که طرفداران تراکتور از مدیریت صادقیان رضایت چندانی ندارند و آن‌ها معتقدند تیمشان در ابتدای فصل خوب بسته نشده است و  همین موضوع باعث شده که سرخپوشان تبریزی در ادامه فصل با مشکل مواجه شوند و در گلزنی به حریفان خود موفق نباشند.

انتهای پیام/ 

درخواست هواداران از مالک باشگاه تراکتور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
mehdi
۰۲:۰۳ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
توی یک دهه اخیر دنیزلی یکبار خوب نتیجه نگرفته و توی لیگ ترکیه و لیگ آذربایجان مربی گری کرده نتایج افتضاح گرفته و اخراج شد فصل قبلم تیم قاسم پاشا ترکیه رو وسطای فصل تحویل گرفت و این تیمو ویران کرد و آخرش بعد هشت باخت متوالی اخراج شد...دنیزلی توی ۱۰ سال گذشته نتایج افتضاح گرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
صادقیان کی هست؟
Iran (Islamic Republic of)
تیراختورچی
۱۸:۱۴ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
از وقتی صادقیان مدیر عامل جدید آمد همه چیز خراب شد اصلا معلوم نیست اشون پشت پرده از چه کسانی خط میگیره؟! معلوم نیست شخص آقای زنوزی آیا از این کارهای مدیر عامل خبر دارند راضی هستند یا خیر؟! به هر حال 3 باخت پشت سر هم و تساوی بدون گل مقابل قعر نشین جدول یقینا هر مالکی رو قانع میکنه که به نظر هوادران اهمیت بده و باهاشون هم سو باشه و دست به تغییرات گشترده بزنه منتها تغییراتی که با پشتوانه علمی و تجربی و دقیق باشه نه مثل انتخاب های سرسری این فصل!!
Iran (Islamic Republic of)
نگران تراکتور
۱۷:۰۷ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
تیم تراکتور قطعا ضعیف ترین و بی برنامه ترین سرمربی لیگ برتر رادارد که در افکار دهه 1980 میلادی خود غرق است. نمی دانم مالک باشگاه چرا مربیانی جاه طلب و دنبال برد را نمی آورد. برانکو 3 سال تراکتور را قهرمان کرد. استراماچونی شک نکنید که امسال استقلال را قهرمان خواهد کرد.
سرمربی تراکتور نیز در رویای قهرمانی، تراکتور را در رده وسط حدول تحویل مالک باشگاه خواهد کرد. نمی دانم مالک باشگاه چه افکاری در ذهن دارد که از مربیان ناتوان دست بر نمی دارد. روزی که دنیزلی را آورد، من دو دستی به سرم زدم جون آن روز، روز سرافکنگی تراکتور شد. حالا بازیکنان زیر درختی همچون مازولا و فورچونه پیشکش.
بیچاره هواداران دلسوز که همیشه مغموم هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
تراکتور باید هم باید بازیکن بگیره و هم آنالیزور و دستیار
آخرین اخبار