قیمت های درج نشده رکورد دار تخلفات تعزیراتی در خراسان جنوبی

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی گفت: رکورد تخلف پرونده‌های تعزیراتی از ابتدای سال تا کنون مربوط به عدم درج قیمت بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،اشرفی مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی گفت: عدم درج قیمت، گران‌فروشی، عدم ارائه فاکتور خرید و تقلب بیشترین تخلفات پرونده‌های تعزیراتی از ابتدای سال تاکنون در خراسان‌جنوبی بوده است.

او افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۳۸ پرونده در بخش کالا و خدمات وارد شعب تعزیرات حکومتی استان شده است.

اشرفی با اشاره به اینکه ۹۸ درصد این پرونده‌ها مختومه شده است، بیان کرد: تاکنون ۸۲۶ مورد از این پرونده‌ها رسیدگی و متخلفان به پرداخت پنج میلیارد و ۲۲۲ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در این مدت ۲۸۳ پرونده در بخش ویژه بهداشت در شعب تعزیرات حکومتی تشکیل شده که ۱۰۱ درصد این پرونده‌ها مختومه شده است.

او عنوان کرد: عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ماده ۱۷ قانون نظام صنفی عرضه و تحویل کار‌های غیربهداشتی با علم به غیربهداشتی بودن آن، عرضه و فروش مواد خوردنی فاقد مجوز ورود یا فاقد پروانه ساخت معتبر از وزارت و عدم رعایت مقررات بهداشت محیطی بیشترین تخلفات پرونده‌های بهداشتی را به خود اختصاص داده است.

اشرفی گفت: در مجموع طی هشت ماه گذشته سه هزار و ۲۷۹ پرونده وارد شعبه تعزیراتی استان شده که ۱۰۰ درصد این پرونده‌ها مختومه و متخلفان به پرداخت ۳۰۶ میلیارد و ۷۰۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

انتهای پیام/ ی

برچسب ها: تعزیرات ، قوه قضاییه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.