پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی به کارآفرینان

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان گفت: بعد از تصویب طرح ارائه تسهیلات اشتغال روستایی در سال ۹۷، صندوق کارآفرینی امید در این استان، ۱۰۶ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده است.

پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی به کارآفرینان سیستان و بلوچستانادریس دینارزهی مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: بعد از تصویب طرح ارائه تسهیلات اشتغال روستایی در سال ۹۷، صندوق کارآفرینی امید در این استان، ۱۰۶ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده است.

او افزود: این میزان تسهیلات به ۲ هزار نفر و در صد درصد شهر‌ها و روستا‌های سیستان و بلوچستان پرداخت شده است.

او  گفت: با اجرای این طرح‌ها برای بیش از ۳ هزار ۵۰۰ نفر شغل ایجاد شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان در ادامه به امضای تفاهم نامه‌های مختلف با دیگر دستگاه‌ها اشاره کرد و گفت: طی تفاهم نامه‌ای که با شرکت شهرک‌های صنعتی استان به امضا رسیده است، این صندوق ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات به افراد جویای کار معرفی شده، پرداخت کرده است.

دینارزهی افزود: همچنین با امضای تفاهم نامه بین این صندوق و کمیته امداد امام خمینی، اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل زندان‌های استان هم بیش از ۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات صندوق پرداخت شده است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.