هلاکت تعدادی از تروریست‌ها در سنجار سوریه

ارتش سوریه شماری از تروریست‌ها را که به دنبال حمله به مواضع نیروهای سوری بودند، در سنجار به هلاکت رساند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سانا، واحد‌های ارتش سوریه تعدادی از تروریست‌ها را که به دنبال حمله به مواضع ارتش در محور ام التین، اسطبلات در منطقه سنجار در حومه جنوبی شرقی ادلب بودند، به هلاکت رساندند.

خبرنگار سانا از درگیری واحد‌های ارتش با گروه‌های تروریستی که به دنبال حمله به مواضع ارتش در محور ام التین، اسطبلات در منطقه سنجار در حومه جنوبی شرقی ادلب بودند، خبر داد.

خبرنگار بیان کرد: اغلب اعضای گروه‌های تروریستی به هلاکت رسیدند و تروریست‌های باقی مانده پا به فرار گذاشتند و اسلحه تروریست‌ها نیز منهدم شد.

خبرنگار سانا اعلام کرد: ارتش با توپخانه و موشک‌ها مواضع و خطوط امداد گروه‌های تروریستی در سمت الکتیبه المهجوره و روستای ام التین در حومه جنوبی ادلب را هدف قرار داد و خسارت‌های سنگینی به تروریست‌ها وارد کرد.

گروه‌های تروریستی وابسته به گروه جبهه النصره که در شهر ادلب و بخش‌های از ریف آن حضور دارند به مواضع ارتش و شهرک‌های آمن تجاوز می‌کنند در حالی که ارتش سوریه به عملیات خود علیه تروریست‌ها در این منطقه ادامه می‌دهد.

ارتش سوریه طی چندین روز گذشته موفق به باز پس گیری کنترل روستا‌های ضهره الزرزور، الصیر، أم الخلاخیل، اسطبلات و مزارع المشیرفة در حومه جنوبی شرقی ادلب شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار