پیشگیری از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در ساوجبلاغ

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ساوجبلاغ گفت: نشست تخصصی به منظور پیشگیری از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در اداره دامپزشکی شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.

فردین حسین زاده، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ساوجبلاغ، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت: نشستی با حضور مسئولین فنی واحدهای مرغداری تخمگذار شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد تا بررسی شود راهکارهای پیشگیری از شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در این شهرستان چیست که از این طریق بتوان آن را کنترل کرد.

رئیس دامپزشکی شهرستان ساوجبلاغ، افزود: طی این جلسه پیشنهادهای متعددی صورت گرفت و بررسی شد تا با بیماری مشترک انسان و پرندگان مقابله شود؛  باید پیش از شنیدن زنگ خطر اقدام کنیم و از وقوع مشکل جلوگیری به عمل آید.

حسین‌زاده گفت: شیوع بیماری‌های واگیردار می‌تواند بخش تولید و اقتصاد کشور را تحت تأثیر قرار دهد، این بیماری‌ها خطری برای سلامت جامعه و تهدید جان مردم است.


بیشتر بخوانید: استان البرز تامین کننده ۱۰ درصد تولید تخم مرغ در کشور 


او افزود: دستورالعمل های به روز شده وزارت بهداشت خواستار این است که مسائل بهداشتی و قرنطینه ای انجام شود و ما نیز بدون چشم‌پوشی تمامی این دستورالعمل‌ها را اجرا خواهیم کرد.

انتهای پیام/ج.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.